• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Alltså, nu blir jag förb....!! Här gifter sig människan med en åldrande (!?) miljaaardär och bemödar sig och bråka om 110000:-. http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=764&a=474121 Där sjönk hon metervis i mina ögon. Särskilt som hon själv sålde lght vidare med GOD förtjänst. Bahhh!! {#lang_emotions_demon}

• passionsblomman

Vilken strålande vacker mosrgon vi har!

ja, jag syftar naturligtvis på det sagolika gnistrande vintervädret....

Vaddå inte tror mig?

• MulleNuh

Joo det är så fint ute!!! Men jag frös kinderna av mig när jag gick till och från dagis i morse!!

passionsblomman skrev 2009-02-03 09:47:57 följande:
    Vilken strålande vacker mosrgon vi har! ja, jag syftar naturligtvis på det sagolika gnistrande vintervädret.... Vaddå inte tror mig?
  • passionsblomman

Vad 17? Han var ju nyss där, snygg johnny??? Nu försvann han igen!

Hörni, idag går jag nog inte i en timme! det är ju kallt INNE idag!

*eldar för fullt*

• lillabruden

johnny depp var även snygg i plus-storlek!!!! *me liky!* vilka underbara varelser skapade honom!??!?! Dem borde få pris!!

Vill ni se min sötaste?
    i234.photobucket.com/albums/ee214/bella_jenny/Staste.jpg

på hemsidan finnes för övrigt jag och vänner sjungandes till singstar och m2b som sjunger TuttiFrutti

Passionis, kallt ute OCH inne? du får göra som jag, ullsockar, filtar, värmefläkt och ropa till m2b 'KOOOOOOM!!! jag fryser!! * och pluta lite med underläppen eller stanna här o skratta dig varm!

Hur hände det att jag skulle prova brudklänningar idag, men det blev tvättdag istället.....*suck*

• MulleNuh

Jo KALLT! Jag väntar på att knöggelmun ska somna så jag kan ta en dusch!

passionsblomman skrev 2009-02-03 10:04:17 följande:
    Vad 17? Han var ju nyss där, snygg johnny??? Nu försvann han igen!Hörni, idag går jag nog inte i en timme! det är ju kallt INNE idag! *eldar för fullt*
  • lillabruden

jag skolkade mina geografi lektioner

du får hjälpa!!

Soldemor skrev 2009-02-03 09:07:39 följande:
    Lillabruden: Du har fått en geografilektion i din gästbok!
  • lillabruden

*går ner i tvättstugan...vill ha sällskap sedan*

• Heloise

Godmorron hoppas alla tanter mår bra, jag har precis nåpat ihop en PM-synopsis och skickat in den så nu har jag hela dagen fri eller ja fri och fri har ett par 100 sidor som måste läsas men inget jobb och ingen skola. Ska ta en promenad i det vackra vädret senare men nu ska jag krypa upp i sängen och läsa Harry Potter, inte för att jag är så himla trött utan för att det är så himla skönt

• passionsblomman

Jamen där är du ju! Jag tänkte nästan efterlysa dig! har du fått en egen sladd nu eller har du knuffat pansarvagnen av stolen?

Eller har han också lyckats bli avstängd nu när det ryker anmälningar till höger och vänster?

Heloise skrev 2009-02-03 10:35:08 följande:
    Godmorron hoppas alla tanter mår bra, jag har precis nåpat ihop en PM-synopsis och skickat in den så nu har jag hela dagen fri eller ja fri och fri har ett par 100 sidor som måste läsas men inget jobb och ingen skola. Ska ta en promenad i det vackra vädret senare men nu ska jag krypa upp i sängen och läsa Harry Potter, inte för att jag är så himla trött utan för att det är så himla skönt
Svar på tråden Tantvarning 3