• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Hur gör man det ? Jag brukar sätta mig på en stol och lägga ovansidan foten mot golvet, ifall du förstår hur jag menar, och så pressa neråt golvet, då känns det lite bättre, men annars har jag ingen koll på hur man gör det.

Jag märker direkt om jag inte har så bra skor och så med.
    Nu gick jag snabbt i mina kängor igår, för det är ju kallt ute, och det straffar sig genast.

Panzerfaust skrev 2009-02-03 13:06:39 följande:
    Stretchar du "benhinnorna"?Det finns bra program man kan köra som tar bort besvären, det och se till att man dricker mycket vatten hjälper, jag har vader som Roberto Carlos och brukar få krampkänningar i höger vad om jag "missköter" den.
  • passionsblomman

ja, eller så kan jag åka i vagnen och Bella får sitta på min mage!

Oj, vad de kör ur nu på tv, det är visst en väldigt extra svår superG det här!

Nu är det alldeles strax Jessica!
    MulleNuh skrev 2009-02-03 13:06:41 följande:
    Kanske jag får bära dig på ryggen på torsdag?!?
  • MulleNuh

haha vilken syn!!!!
    Hoppas bella är bättre på torsdag då.. Så hon inte är skrikig!

passionsblomman skrev 2009-02-03 13:26:18 följande:
    ja, eller så kan jag åka i vagnen och Bella får sitta på min mage!Oj, vad de kör ur nu på tv, det är visst en väldigt extra svår superG det här!Nu är det alldeles strax Jessica!
  • Troll1

Falskt alarm, det gick visst. Konstigt det är på BT mellan varven...

• passionsblomman

Stackars DIG som ska köra ekipaget!

Lite skrik har ingen dött av. Stackars unge, FEM bissingar p G SAMTIDIGT!!! Ge henne alvedon inatt!

MulleNuh skrev 2009-02-03 13:28:39 följande:
    haha vilken syn!!!!Hoppas bella är bättre på torsdag då.. Så hon inte är skrikig!
  • MulleNuh

Jo hon fick även en nu innan lunch. Hon grät helt otröstligt!!

passionsblomman skrev 2009-02-03 13:31:52 följande:
    Stackars DIG som ska köra ekipaget! Lite skrik har ingen dött av. Stackars unge, FEM bissingar p G SAMTIDIGT!!! Ge henne alvedon inatt!
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-02-03 13:23:11 följande:
    Hur gör man det ? Jag brukar sätta mig på en stol och lägga ovansidan foten mot golvet, ifall du förstår hur jag menar, och så pressa neråt golvet, då känns det lite bättre, men annars har jag ingen koll på hur man gör det.Jag märker direkt om jag inte har så bra skor och så med. Nu gick jag snabbt i mina kängor igår, för det är ju kallt ute, och det straffar sig genast.
    Sätt dig på knä på golvet, ha fötterna så att tårna pekar bakåt och ovansidan på foten är mot golvet(inte i 90grader alltså), häcken på hälarna och luta dig försiktigt bakåt, du känner direkt om du gör rätt, jag lovar. Det är inte alls skönt första gångerna men det hjälper massor.
  • Soldemor

Var verkligen The lion sleeps tonight med i Lejonkungen? Det är ju en sextiotalslåt ?(har ju gammal man, jag vet!)

Svar på tråden Tantvarning 3