• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Jasså, var det såna snuttar du menade.

MulleNuh skrev 2009-02-03 14:11:38 följande:
    Ja dom var verligen snuttiga!! (så söta)Mina snuttar är inge gulliga alls! Och Micke HATAR mina snuttar!Jag viker små pappersbitar till spetsiga bitar, sen så trycker jag in spetsen i fingret så det nästan gör lite ont! Sen när dom är söndersnuttade så råkar dom av någon konstig anledning nästan ALLTID hamna på golvet! Detta har jag gjort sedan jag var bebis. Då snuttade jag dock på mammas tumnagel. Men när jag började skolan så började jag snutta på papper.Ganska jobbig grej faktiskt! Jag kan få snuttabstinens!
  • tonårsmorsa

Soldemor:
    Ditt galleri syns inte.

• passionsblomman

Soldemor: Du måste göra ditt galleri synligt också!

Titta förresten i mitt galleri med! jag la just in två bilder från i somras när vi hade kattungar härhemma!

• MulleNuh

Ååå snuttesnutteSNUTT! *borrar in näsan i pälsen*

passionsblomman skrev 2009-02-03 14:23:48 följande:
    Soldemor: Du måste göra ditt galleri synligt också!Titta förresten i mitt galleri med! jag la just in två bilder från i somras när vi hade kattungar härhemma!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-02-03 14:23:48 följande:
    Soldemor: Du måste göra ditt galleri synligt också!Titta förresten i mitt galleri med! jag la just in två bilder från i somras när vi hade kattungar härhemma!
    Det var riktiga små gosesnuttar, det! Helt bedårande! Ska se nu om jag hinner vara lite teknisk innan jag skall iväg och mysa med ännu en bebis!
  • passionsblomman

Du väljer symbolen med verktyg som jag tror heter "inställningar" när du gått in på "min sida"

Nu har jag lagt dit några till, från när de var mindre!

Man ser sjön och min lilla bil där också lite på ena bilden...

Soldemor skrev 2009-02-03 14:27:13 följande:
    Hur gör man det synligt?
  • tonårsmorsa

Åh vilka söta missar. Våra "kattungar" har nu blivit 3 1/2, men vi kallar dem fortfarande för kattungarna. Fast vår äldsta katt blir 19 i år, så i jämförelse är de väl kattungar.

• Soldemor

Vår randige killa är snart två. men är värsta bebisen i alla fall. Fast som Skogis har han en ursäkt, dom är inte "färdiga" förrän de är tre år.

Svar på tråden Tantvarning 3