• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Så fin klänning Mulle! Och de sötsöta kattungarna passionsblomman....... vad det värmer i hjärtetrakten då jag kommer in till vår tanthörna.

Fint med ett steg till politiskt engagemang pantzer. Jag hoppas att hon besvarar mailet, och "frågeställningen".

Troll1; Ny bild, ett jordgubbehjärta, el? Jag bara älskar dina bilder, snor nånn till min blogg ibland

Men hörni, finns ju bara tomma chokladaskar här, urdruckna starkdrycksflaskor, och några av hunkbilderna håller på att drutta i golvet. Imorgon är det jag som åker in till stan och provianterar Så här kan vi inte ha det, ack, ack. Höjer kryckan mot skyn.

Snart är det påskmust- tider. Är det någon som har koll på tidtabellen mot Blåkulla föresten? Det kan vara en god idé att vara ute i god tid även där

Vad gäller våra statliga verk AF, FK etc. Så måste jag säga att den högra handen inte vet vad den vänstra gör. Jag fick en förfrågan om att vara med som rådgivare för många år sedan. Men nappade inte pga, det oempatiska stenåldersrelaterade klimatet inom organisationen. Ett möjligt fiktivt steg neråt skulle vara: att inte ha några anställda, o kontor överhuvudtaget. I övrigt kan det i mina ögon inte bli värre Sorry to say.

Tjena Tjohej - Tack för mig.

• MulleNuh
    faaaaaaaan. Bella bara skiter ner sig med diarée stup i ett!!
  • Im yours

Gärna det. Tack så mycket.
    Idag, inte mycket....... läst en massa jobbpapper, hemma Totalfel arbetsplats iaf idag. Började kolla några tv- shower; RachelRay, Oprah, Ellen, och insåg att jag inte orkade med det. Släpade mig till ICA, bar hem varor. Yes, jag kom ihåg att visa ICA- kortet

Gick med bestämda steg till tvättstugan för att fixa glans till sängkläderna, träffade en dam där som manglade juldukar för fulla muggar.

På em skulle jag, o sonen se filmen Bolt, vi somnade inom loppet av 15 min. Filmen är kul, m vi var tydligen trötta

Ännu en strålande dag i en tants liv

Skål på dig min vän, julmust härligt! Föresten vad fint du bor, förstår verkligen att ni inte vill flytta. Härligt med sjöutsikt.

• BlygBrud

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj
    Ni får INTE sättta upp nya hunk-bilder och ta hit choklad!!!

Det är bara 11 dagar kvar till dagen Dagen!! Jag hinner inte vara här!!!!!

Så! Var urtråkiga och krångliga och låt tristessen sprida sig! OK?

*stirra galet, tuggar fradga och sliter i håret (det som är kvar) *

och huuuur hamnade den här videon av mig på youtube????

• MulleNuh

Åhh har du fått lite hår tillbaka nu?!?!
    Va skönt!

BlygBrud skrev 2009-02-03 22:04:06 följande:
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjNi får INTE sättta upp nya hunk-bilder och ta hit choklad!!!Det är bara 11 dagar kvar till dagen Dagen!! Jag hinner inte vara här!!!!!Så! Var urtråkiga och krångliga och låt tristessen sprida sig! OK? *stirra galet, tuggar fradga och sliter i håret (det som är kvar) * och huuuur hamnade den här videon av mig på youtube???? www.youtube.com/watch
  • passionsblomman

Hihi, ja tänka om vi kunde få spika upp ett lite lagom stort hus här också, för kommunen och banken...Paradis!

Vad jobbar du med egentligen? Skriver vet jag, men gör du det på heltid?
    Nej?

Mulle: Lilla gumman! Får du i henne att dricka så hon inte torkar ut?

Im yours skrev 2009-02-03 22:02:21 följande:

Gärna det. Tack så mycket. Idag, inte mycket....... läst en massa jobbpapper, hemma Totalfel arbetsplats iaf idag. Började kolla några tv- shower; RachelRay, Oprah, Ellen, och insåg att jag inte orkade med det. Släpade mig till ICA, bar hem varor. Yes, jag kom ihåg att visa ICA- kortet Gick med bestämda steg till tvättstugan för att fixa glans till sängkläderna, träffade en dam där som manglade juldukar för fulla muggar.På em skulle jag, o sonen se filmen Bolt, vi somnade inom loppet av 15 min. Filmen är kul, m vi var tydligen trötta Ännu en strålande dag i en tants liv Skål på dig min vän, julmust härligt! Föresten vad fint du bor, förstår verkligen att ni inte vill flytta. Härligt med sjöutsikt.
  • Im yours

Stackars liten, att få tandsingar kan inte vara lätt. Har du prövat att ge henne något blåbärsrelaterat? Det sägs vara bra vid diarre, (blåbärspure, saft) el. Kramizar från mig.

• MulleNuh

Hon vägrar.. Men ska trycka in flaska med vatten i munnen när hon sover..

passionsblomman skrev 2009-02-03 22:06:16 följande:
    Hihi, ja tänka om vi kunde få spika upp ett lite lagom stort hus här också, för kommunen och banken...Paradis! Vad jobbar du med egentligen? Skriver vet jag, men gör du det på heltid?Nej?Mulle: Lilla gumman! Får du i henne att dricka så hon inte torkar ut?Im yours skrev 2009-02-03 22:02:21 följande:
  • passionsblomman

Nåt kul måste vi ju få ha som inte ska ha party snart...

Såg du Trollets Johnnylänk i början av den här dagen???

It´s kind of refreshing....

BlygBrud skrev 2009-02-03 22:04:06 följande:
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjNi får INTE sättta upp nya hunk-bilder och ta hit choklad!!!Det är bara 11 dagar kvar till dagen Dagen!! Jag hinner inte vara här!!!!!Så! Var urtråkiga och krångliga och låt tristessen sprida sig! OK? *stirra galet, tuggar fradga och sliter i håret (det som är kvar) * och huuuur hamnade den här videon av mig på youtube???? www.youtube.com/watch
Svar på tråden Tantvarning 3