• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Det gör jag! Jag skriver och skriver...

MulleNuh skrev 2009-02-03 15:40:59 följande:
    jag sa några ord och blev arg på den tjejen!! MORR. Men jag vågar mig inte in i era vilda diskussioner mer!
  • Panzerfaust

Omskärelsetråden är ju jätteskoj, man får ju argumentera mot folk utan argument.

• Soldemor

Nu skall den här tanten snart åka hem, dvs till ett liv utan dator. Den har varit på reparation sedan 2/1 och jag börjar bli starkt bekymrad.

Och eftersom jag inte kan hänga på här igen förrän i morgon efter lunch, så ha det bra alla tanter och skriv inte för mycket, så jag missar något väsentligt!

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-02-03 16:13:51 följande:
    Nu har jag testat din stretch, Pansartanten, det gjorde jäkligt ont! Men det var säkert nyttigt...
    Gör den varje gång du tränat så ska du se att det blir bättre.
  • Troll1

Panzerfaust skrev 2009-02-03 16:11:58 följande:
    Omskärelsetråden är ju jätteskoj, man får ju argumentera mot folk utan argument.

Ja, visst är det stärkande för själen.

• passionsblomman

Hihi, hela vår tråd stanade av nu, för alla läser och skriver i snoppknipsar-tråden.

Vad Hammerman än tänker efter sin fika-date idag, så inte kommer han att kunna beklaga aktiviteten i sin tråd, trots sin egen frånvaro.

Troll1 skrev 2009-02-03 17:21:13 följande:

Ja, visst är det stärkande för själen.
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-03 17:30:00 följande:
    Hihi, hela vår tråd stanade av nu, för alla läser och skriver i snoppknipsar-tråden.Vad Hammerman än tänker efter sin fika-date idag, så inte kommer han att kunna beklaga aktiviteten i sin tråd, trots sin egen frånvaro.

Ska H på fikadate? Får han inte komma tillbaks förrän den 5:e?

Jag har inte fått gjort ngt vettigt på hela dagen. Jag behöver ta det lugnt, men får en inre stress när jag känner att hela dagen bara gick...

Är sjukskriven månaden ut.

• passionsblomman

Vettigt?

Joho då, du har hängt här med mig och fått mig att skratta! det är jag glad och tacksam över!

Troll1 skrev 2009-02-03 17:37:13 följande:

Ska H på fikadate? Får han inte komma tillbaks förrän den 5:e?Jag har inte fått gjort ngt vettigt på hela dagen. Jag behöver ta det lugnt, men får en inre stress när jag känner att hela dagen bara gick...Är sjukskriven månaden ut.
Svar på tråden Tantvarning 3