• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

haha jag har haft den länken på msn hela dagen så alla mina kontakter kan njuta av de bilderna!

passionsblomman skrev 2009-02-03 22:11:12 följande:
    Nåt kul måste vi ju få ha som inte ska ha party snart... Såg du Trollets Johnnylänk i början av den här dagen???It´s kind of refreshing....
  • passionsblomman

Det tror jag alldeles säkert att du har!

MulleNuh skrev 2009-02-03 22:17:04 följande:
    haha jag har haft den länken på msn hela dagen så alla mina kontakter kan njuta av de bilderna!
  • MittiPrickBrud

hej tanter!
    Min dator är helknäpp och jag vet aldrig när det fungerar att surfa runt eller inte. Nu är det musen som är konstig, och vägrar tt förflytta sig vilket gör att alla kommandon tar en evighet att genomföra. så jag kan inte läsa ikapp och får v äl nöja mmig med att titta in här och se efter att ni finns kvar!

Är lite less och allmänt hängig.
    Med största trolighet blir det inte bröllop i år trots allt. Men jag tänker hänga här med er ändå, för ngn gång ska det väl ändå bli av! Under tiden jag väntar på bättre tider kan jag ju roa mig med att förbereda mig mentalt här, eller hur!

Har denna vecka påbörjat en diet som jag hoppas ska ta bort överflödskilon samtidigt som den förhoppningsvis gör min mage bättre på det stora hela! Låter för bra för att vara sant men jag har inget att förlora på att testa. Det är en variant av GI, fast helt utan kolhydrater de 2 första veckorna och sen väldigt noggrant vilka kolhydrater man tillåter sig. Däremot får man äta fett...

Hoppas ni alla mår bra!
    Återkommer när musen är okej!
    *jag ser nog era snuskiga tankar, aja baja*

• passionsblomman

Klart du ska vara här! Vaddå, jag har då inget bröllop på G, troööet är redan gift bara för att nämna två exempel...du är väl tant för tusan!? Det är det som räknas!

MittiPrickBrud skrev 2009-02-03 22:21:18 följande:
    hej tanter!Min dator är helknäpp och jag vet aldrig när det fungerar att surfa runt eller inte. Nu är det musen som är konstig, och vägrar tt förflytta sig vilket gör att alla kommandon tar en evighet att genomföra. så jag kan inte läsa ikapp och får v äl nöja mmig med att titta in här och se efter att ni finns kvar!Är lite less och allmänt hängig.Med största trolighet blir det inte bröllop i år trots allt. Men jag tänker hänga här med er ändå, för ngn gång ska det väl ändå bli av! Under tiden jag väntar på bättre tider kan jag ju roa mig med att förbereda mig mentalt här, eller hur!Har denna vecka påbörjat en diet som jag hoppas ska ta bort överflödskilon samtidigt som den förhoppningsvis gör min mage bättre på det stora hela! Låter för bra för att vara sant men jag har inget att förlora på att testa. Det är en variant av GI, fast helt utan kolhydrater de 2 första veckorna och sen väldigt noggrant vilka kolhydrater man tillåter sig. Däremot får man äta fett... Hoppas ni alla mår bra!Återkommer när musen är okej!*jag ser nog era snuskiga tankar, aja baja*
  • MittiPrickBrud

Jajamen, tant är jag

Kolla in hatten och det blommiga paraplyet bara!

• Troll1

Mulle: Ja, det var trevligt att höra att du roat vännerna på msn idag.

Passionsblomman: Oj, det var målande beskrivning ang arbetslöshet. Så sant, så sant!
    BlygBrud: Oj, det drar ihop sig! Tänk så underbaaart & roooligt ni ska ha. *Avis*

MittiPrickBrud: Nämen inget bröllop? Är det ekonomin? Den där dieten verkar funka bra, men jag har väldigt svårt att vara utan dessa snabba kolhydrater. *Måste kämpa lite mer mot sötsuget tror jag* Krya på musen nu då!

Det är bra med rotfrukter har jag hört. Måste köpa dessa...

• Im yours

Hmmmmm........... jag svslutade mina psykoligistudier 2006, vid Örebro Universitet. Till detta har jag en fil. kand i rehabiliteringsvetenskap, o andra ämnen som inkluderar mitt intresse för människans drivkraft.
    Innan dess hade jag jobbat som barnskötare, drivit egna företag, ja lite av varje. Skrivit har jag alltid gjort.

Av en slump fick jag förfrågningar om att hjälpa till med skriftliga, o muntliga redovisningar. Som nånn slags coach Det ena ledde fram till det andra. Jag fick betalt för att skriva. Det talades om en bok, har några rejält bra idéer.

För bra precis ett år sedan, hände en grej som till slut gav upphov till ett stort trauma. Bilder från en skrämmande händelse i ett annat land poppade upp. Jag var tvungen att förstå att jag kunde ha dött den gången. O.s.v..............

Nu har jag börjat skriva ett manus, ett skrämmande ärligt scenario, taget ur verkligheten. Det går trögt allt för sakta, o jag lyckas inte fånga in någon vacker ram. Som natur, färger...... Det stör mig enormt mycket, men............

Skriver fortfarande saker som berör mitt kompetensområde. Samtidigt som jag bloggar i Metro. Boken får ta sin tid; mycket kan skyndas på men, man kan aldrig tvinga sin kropp, och själ till rationella handlingar. Som att ha en deadline t.ex.

Jag har en jämn fördelning av blod, svett, skratt, och tårar att ta av. Det räcker till många A4-sidor om i princip allt

Punkt, slut. Långt blev det.

• MittiPrickBrud

ja delvis ekonomi.. delvis andra saker.
    Men jag väntar hellre än att göra ngt halvdant när jag nu tillåtit mig själv att drömma ihop det där perfekta bröllopet. Det går ingen nöd på oss nu heller och dessutom vet ingen ännu om det vi planerat, så det är bara vi själva som blir besvikna..

• passionsblomman

Vad ballt1

Jag vill också skriva en bok.

Och ha filer och kander!

Men särskilt skriva en bok.

Im yours skrev 2009-02-03 22:40:21 följande:

Hmmmmm........... jag svslutade mina psykoligistudier 2006, vid Örebro Universitet. Till detta har jag en fil. kand i rehabiliteringsvetenskap, o andra ämnen som inkluderar mitt intresse för människans drivkraft.Innan dess hade jag jobbat som barnskötare, drivit egna företag, ja lite av varje. Skrivit har jag alltid gjort.Av en slump fick jag förfrågningar om att hjälpa till med skriftliga, o muntliga redovisningar. Som nånn slags coach Det ena ledde fram till det andra. Jag fick betalt för att skriva. Det talades om en bok, har några rejält bra idéer.För bra precis ett år sedan, hände en grej som till slut gav upphov till ett stort trauma. Bilder från en skrämmande händelse i ett annat land poppade upp. Jag var tvungen att förstå att jag kunde ha dött den gången. O.s.v..............Nu har jag börjat skriva ett manus, ett skrämmande ärligt scenario, taget ur verkligheten. Det går trögt allt för sakta, o jag lyckas inte fånga in någon vacker ram. Som natur, färger...... Det stör mig enormt mycket, men............ Skriver fortfarande saker som berör mitt kompetensområde. Samtidigt som jag bloggar i Metro. Boken får ta sin tid; mycket kan skyndas på men, man kan aldrig tvinga sin kropp, och själ till rationella handlingar. Som att ha en deadline t.ex.Jag har en jämn fördelning av blod, svett, skratt, och tårar att ta av. Det räcker till många A4-sidor om i princip allt Punkt, slut. Långt blev det.
  • Panzerfaust

Va fasen har ni nattat in allihopa?

Svar på tråden Tantvarning 3