Vad ballt1
Jag vill också skriva en bok.
Och ha filer och kander!
Men särskilt skriva en bok.
Im yours skrev 2009-02-03 22:40:21 följande:
Hmmmmm........... jag svslutade mina psykoligistudier 2006, vid Örebro Universitet. Till detta har jag en fil. kand i rehabiliteringsvetenskap, o andra ämnen som inkluderar mitt intresse för människans drivkraft.Innan dess hade jag jobbat som barnskötare, drivit egna företag, ja lite av varje. Skrivit har jag alltid gjort.Av en slump fick jag förfrågningar om att hjälpa till med skriftliga, o muntliga redovisningar. Som nånn slags coach Det ena ledde fram till det andra. Jag fick betalt för att skriva. Det talades om en bok, har några rejält bra idéer.För bra precis ett år sedan, hände en grej som till slut gav upphov till ett stort trauma. Bilder från en skrämmande händelse i ett annat land poppade upp. Jag var tvungen att förstå att jag kunde ha dött den gången. O.s.v..............Nu har jag börjat skriva ett manus, ett skrämmande ärligt scenario, taget ur verkligheten. Det går trögt allt för sakta, o jag lyckas inte fånga in någon vacker ram. Som natur, färger...... Det stör mig enormt mycket, men............ Skriver fortfarande saker som berör mitt kompetensområde. Samtidigt som jag bloggar i Metro. Boken får ta sin tid; mycket kan skyndas på men, man kan aldrig tvinga sin kropp, och själ till rationella handlingar. Som att ha en deadline t.ex.Jag har en jämn fördelning av blod, svett, skratt, och tårar att ta av. Det räcker till många A4-sidor om i princip allt Punkt, slut. Långt blev det.