• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

äsch jag som skrev ett långt inlägg!

Iaf Lillabruden: jag skulle bett dem fara och flyga!! Vem f-n är h*n och säga åt dig att du ska gå ner i vikt usch för korkade msk.
    Får mig att tänka på ett citat ur en bok" författarinna ska köpa en badräkt och frågar tjejen i butiken om de har ngn i större stl, varpå tjejen säger nej vi för inte större stl. Författarinna säger du menar att ni inte har ngn badräkt som passar min vackra kvinnliga kropp och så går hon därifrån".

Jag våndas över att gå och prova klänningar, jag ser ut som en julgris jag kan bara tänka mig hur det ska låta då, om folk säger sådant till dig som är så fin. Jag fasar att ens gå in i en brudklänningsbutik, om de skulle säga åt mig att bata så skulle jag hoppa från en bro, tror de att jag missat min egen spegelbild?
    Håller på med shakes nu och hoppas kunna skala bort lite fläsk till vi ska till STHLM har tänkt svept ett par wirrar och tagit mig i kragen och vågat mig in i ngr butiker, får väl ta med mig pansarvagnen/näven som skydd. Ni som bor i STHLM har ni ngr tips på bra och framför allt TREVLIGA butiker?
    Hoppas ni hade trevligt i dag flickor!
    Kul att ni gillade klänningen, den är faktiskt himla söt gillar att den är lite annorlunda.

• MulleNuh

haha hon kanske virrade bort sig på hemvägen?!?!

Troll1 skrev 2009-02-05 14:18:47 följande:
    Ja just det, välkomna tillbaka småtanter! Var är Passion förresten?
  • Troll1

MulleNuh skrev 2009-02-05 14:45:17 följande:
    haha hon kanske virrade bort sig på hemvägen?!?!

Nämen upps!
    Eller stärker sig med ett glas sherry någonstans?

• passionsblomman

"Snällt, robust men även sexigt."

Ja? Det är ju som vi och det kan väl inte vara ngn nyhet att vi är heta?

Panzerfaust skrev 2009-02-05 16:24:56 följande:
    www.kvp.se/nyheter/1.1455634/tanten-ar-tillba...Hmmmm
    Tack själv lilla Mulle! Jag har visst det hittat hem, men jag har ju LÅNGT för bövelen... och så har vi i familjen stannat och ätit sushi, tillredd av killen som tog SM-silver i år.
    Det var GOTT!!!
    Och jag var tvungen att dricka em massa äppeldricka, för vi hade pratat så mkt att jag var alldeles torr i halsen..hihi!

Heloise: DET var mig en snygg klänning!

LillaBruden-VAD ÄR det för människor!?!
    Är det lag på att man ska i en jäkla 34 för att få gifta sig eller what the f...
    Då kommer jag aldrig att få stå brud, så sant som Mulle är mitt vittne!
  • Soldemor

Så fruktansvärt oförskämt! Den butiken borde varnas för! Tror tyvärr att det är alldeles för vanligt att affärer inte är rädda om sina kunder. Vad tror dom, att de är de enda inom sina branscher! Ryyys!

lillabruden skrev 2009-02-05 08:38:31 följande:
    hejhejheloise, jättefin klänning! Passionis, hoppas denna lilla killen reder ut sig... mulleh, beter man sig 15 så får man finnar själv har jag väl fått för mina synder. Var och provade klänningar igår, var i 2butiker och hittade en i varje... den ena är på tok för dyr men ska göra lite spion arbete.... Men en av tärnorna (min bästa vän..) avbokade medans jag o andra tärnan precis kommit till butiken -kul. dagen innan var det min 3de tärna (kusin) som avbokade (dessutom avbokades första planeringen den 23jan pga deras arbeten..), det sänkte mitt humör.... drog mig i kragen och vad händer. Jo, ALLA klänningar är gjorda för att hänga på galgen, inte sitta på en latino inspirerad alá lillabruden kropp. kände mig gigantisk och expiditerna säger lagom högt så att alla (typiskt nog fullt just då med) hör att jag inet ska bry mig om den är för liten för det kan vi beställa och det får bli 2stl större osv. Butik nr 2 tyckte jag skulle gå ner i vikt. Fick knappt någon hjälp OCH jag var tvungen att tvätta händerna innan jag provade!! Hallå!!!Nä, det blev inte som jag tänkte mig, det blev värre. Inte alls kul med klänning mer hoppas ni har det bättre!!!kramiz
  • BlygBrud

9 dagar kvar.........

m2b ligger däckad i värsta megainfluensan.....

*suck*

men men..har i alla fall massa choklad i skafferiet

• Im yours

Hej, hej min kära vänner! Tanten är tillbaka, javisst. Nu kliar det minsann i fingrarna. Att ta hand om vissa brudklänningsaffär- kärringar, det vore ett stycke sant nöje. Alltså, det verkar vimla av dem ute i landet??????? Kan det vara något slags smittsamt virus, som de andas in vid branschmässor, o liknande sammankomster. Tvi vale, för ett sånt beteende

Heloise; Jättefin klänning! Lite vintagekänsla.

Vad kul att ni fick till en träff Sthlms- tanter emellan, Mulle, och Passions. Tar för givet att det serverades choklad

Blygbrud; Influensan, usch. Den vet jag allt om Mb2, och sonen är de i min närmaste krets som är på G att få den. Hoppas, hoppas verkligen att ni kryar på er.

Föresten kommer ni ihåg Tant Agdas hisnande bussfärd. Jag har varit mycket bekymrad eftersom jag inte sett henne sedan den gången. Idag var hon iaf med bussen från stan igen, och en sak kan jag säga; Hon släppte banne mig inte förbi någon. Hennes rullator fungerade som en stridsvagn Ja, hon är för härlig den tanten.

Kramizar

• passionsblomman

Im yours skrev 2009-02-05 17:56:27 följande:

Tar för givet att det serverades choklad
    Vissa fikade Chokladmoussebakelse med passions(!)fruktcreme. och varm choklad med vispgrädde...

...andra fikade en slät kopp kaffe.

-Undrar varför Mulle är smal och smäcker som en hind, och jag dessvärre mest trind???
  • MulleNuh

hahaha men du är rolig du!! Ska jag erkänna varför jag bara drack en kaffe?! För att det var SVINDYRT och jag hade inte råd!

Och hörru, nu glömmer du ju att berätta om chokladkakan du FICK på gatan!
    Jajjemensan. Passion fick en STOR chokladkaka helt gratis på drottninggatan!!!

passionsblomman skrev 2009-02-05 18:00:50 följande:
    Im yours skrev 2009-02-05 17:56:27 följande:
    Vissa fikade Chokladmoussebakelse med passions(!)fruktcreme. och varm choklad med vispgrädde......andra fikade en slät kopp kaffe.-Undrar varför Mulle är smal och smäcker som en hind, och jag dessvärre mest trind???
Svar på tråden Tantvarning 3