• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Jaaa jag skvallrar till vem som helst bara de hjälper mig att peppa tillbaka dig till icke rökarna!

MulleNuh skrev 2009-02-06 13:13:58 följande:
    Skvaller bytta bingbång!!
  • MulleNuh

jaa jag står för att jag är en vek jäkel som inte kunda hålla emot! Helt ok!

Jag ska sluta igen.. Thats a promise!

passionsblomman skrev 2009-02-06 13:32:36 följande:
    Jaaa jag skvallrar till vem som helst bara de hjälper mig att peppa tillbaka dig till icke rökarna!
  • passionsblomman

Å, jag ska skriva upp det här: Mulle har loooovat att sluta röka. Februari den 6:e klockan 13.33

Bra, då vet vi!

MulleNuh skrev 2009-02-06 13:33:35 följande:
    jaa jag står för att jag är en vek jäkel som inte kunda hålla emot! Helt ok!Jag ska sluta igen.. Thats a promise!
  • MulleNuh

Tur jag inte lovade nåt datum!!!

passionsblomman skrev 2009-02-06 13:36:14 följande:
    Å, jag ska skriva upp det här: Mulle har loooovat att sluta röka. Februari den 6:e klockan 13.33Bra, då vet vi!
  • passionsblomman

Jag hittar på ett eget datum:

"Mulle ska vara helt rökfri sedan flera månader tillbaka på sin bröllopsdag."

Så, jag har skrivit upp det nu, så du kan inte göra ngt åt det!

MulleNuh skrev 2009-02-06 13:51:23 följande:
    Tur jag inte lovade nåt datum!!!
  • MulleNuh

hehe ja det är ju min tanke också!! Ska fixa flytten och så bara. Sen är det hårda puckar!!

passionsblomman skrev 2009-02-06 13:53:28 följande:
    Jag hittar på ett eget datum: "Mulle ska vara helt rökfri sedan flera månader tillbaka på sin bröllopsdag."Så, jag har skrivit upp det nu, så du kan inte göra ngt åt det!
  • Diz

haha, hejja skvallerblomma! Ingen rökning här inte.

Min morgon har varit smått kaotisk måste jag säga... har hunnit med städa huset, baka två satser muffins, packa ur och i diskmaskinen, varit barnvakt åt grannen, och så det vanliga med blöjor och sova middag och sånt. Nu är jag helt slut, och så ska vi ha främmande ikväll... *pust*

Välkomna förresten hammartanten och tizzel!

Well, trevlig fredag på er tantisar, nu går jag åter till stöket här hemma... Jag lämnar en bunte muffins på bordet..

• passionsblomman

Själv har jag inte gjort någon somhelst nytta...
    Diz skrev 2009-02-06 15:14:06 följande:
    haha, hejja skvallerblomma! Ingen rökning här inte. Min morgon har varit smått kaotisk måste jag säga... har hunnit med städa huset, baka två satser muffins, packa ur och i diskmaskinen, varit barnvakt åt grannen, och så det vanliga med blöjor och sova middag och sånt. Nu är jag helt slut, och så ska vi ha främmande ikväll... *pust*Välkomna förresten hammartanten och tizzel! Well, trevlig fredag på er tantisar, nu går jag åter till stöket här hemma... Jag lämnar en bunte muffins på bordet..
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-02-06 15:17:29 följande:
    Själv har jag inte gjort någon somhelst nytta...
    Samma här, slängt ett inlägg i bloggen, funderat på att gå ut och skotta, funderat på att städa, funderat på att dammsuga, borde kanske fixa det sista på examensarbetet men har ingen lust...
  • MulleNuh

Vilka slöfockar!!! Ja inte du så klart Diz!!

Jag har packat som ett mähää.. Handlat. Lekt med knoddas. Lämnat och hämtat på dagis. plockat diskmaskin och skurat kök.

*klappar mig själv på axeln*

Svar på tråden Tantvarning 3