• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    Heloise skrev 2009-02-06 17:40:44 följande:
    Ja jag får jobba ist där luyktar det svettigt blött fyllo inte alls lika frestande.Ska sluta gnälla promise!
    Svettigt, blött fyllo??! Var jobbar du? Inte hemma hoppas jag.
  • Panzerfaust
    Troll1 skrev 2009-02-06 17:43:05 följande:
    Svettigt, blött fyllo??! Var jobbar du? Inte hemma hoppas jag.
    Vi jobbar båda extra i samma ICA butik som morsan äger till hälften.

Hade inlägget varit skrivet en lördag eller söndag hade man kunnat misstänka att det arbetades hemifrån...
  • Im yours

Ja, jädrars. Trodde ett tag att det var Al Bundy, och hans fru som förirrat sig hit Och så var det bara herr, och fru Heloise

Mulle; Jag ska oxå flytta till Gbg, o mb2 i sommar. Jag började slänga grejer i höstas En dag åkte t.ex 36 par skor in i containern. Var snäll, o fråga mig inte hur många par skor jag har Jag är så glad för att ni kunde köpa huset av din pappa

Blomman; Usch vad ont det låter, tänker på er som har värk. Tulipanbuketter delas ut.

Nu ska jag krypa ner i badet, med ett glas Bailys.

Kram, kram till alla. Äntligen fredag!! Full tupp........

• Tess80

Vet inte om det här är rätt tråd...men jösses vad trött jag är...har en son som har influensan och hostar hela tiden! Vi får inte sova om nätterna för att den lilla stackaren hostar så dant och han kommer och vill komma o lägga sig i våran säng.

Han har ju hostmedicin och sånt, men det hjälper inte så mycket...allt är allmänt jobbigt för att tålamodet är inte på sin "vanliga plats" när man själv är såpass trött...hoppas att eländet slutar eller blir bättre snart...tyker så synd om han!

• Heloise

Nä du luktar ju bara skorpor.
    Gick det bra att skotta snö ?

Panzerfaust skrev 2009-02-06 17:46:28 följande:
    Vi jobbar båda extra i samma ICA butik som morsan äger till hälften.Hade inlägget varit skrivet en lördag eller söndag hade man kunnat misstänka att det arbetades hemifrån...
  • Panzerfaust
    Heloise skrev 2009-02-06 18:02:16 följande:
    Nä du luktar ju bara skorpor.Gick det bra att skotta snö ?
    *går ut och skottar*
  • passionsblomman

Heloise, jag märker att du vet hur en slipsten ska dras....

Men du, vad 17 har du fr diet nu egentligen? och hur mkt är det du ska gå ner har du tänkt? Tidsplan?

Nu har jag hittat en Citodon...den tabletten blir man konstig av...Men axeln känns inte lika mkt, så nu har jag stretchat ut allt så gott det gick men det gör ont ändå.

Tack I´m yours, tulpaner hjälper alltid!
    Jo, om du har kastat 36 par skor och inte har tre småbarn eller så därhemma, så undrar jag VISST HUR många skor har du egentligen!!!

Tess80-det här är alltid rätt tråd! Välkommen!Fy, det är hemskt när man inte får sova!

Trollet, om du visste vad jag önskar att det var gångavstånd från mig till göteborg nu!
    Panzerfaust skrev 2009-02-06 18:20:55 följande:
    *går ut och skottar*
  • Heloise

Citodon är ljuvlig; visst man blir lite stenad menmen.
    Jag äter snuskshakes( VLCD) typ nutrilett/cambridge/ allevo.
    Massor ska jag gå ner, julgris=me.
    Eftersom jag varit odisciplinerad och lat så får jag lida sista månaderna, hade jag haft tja en ryggrad kanske, så hade jag naturligtvis redan varit klar men jag fungerar ju tydligen inte så.
    Jag får väl hålla mig till shakes tills jag ser ut som en mager julgris
    Jag har ätit kombinerad kur i 6 v( dvs 1 mål mat om dagen, 2 soppor) nu ska jag äta ren kur( bara snuskshakes)i 16 dagar(detta är dag 3) sen 1 vecka på kombinerad( 30 årsfirande x 2) sen ren kur efter det i 10 veckor är det tänkt, om andra klarar det så borde väl jag eller? Men iofs det finns ju människor som kan springa jättefort men jag kan iaf bara springa till brevlådan( 1 m från trappen)

passionsblomman skrev 2009-02-06 18:40:18 följande:
    Heloise, jag märker att du vet hur en slipsten ska dras....Men du, vad 17 har du fr diet nu egentligen? och hur mkt är det du ska gå ner har du tänkt? Tidsplan?Nu har jag hittat en Citodon...den tabletten blir man konstig av...Men axeln känns inte lika mkt, så nu har jag stretchat ut allt så gott det gick men det gör ont ändå.Tack
  • passionsblomman

FY FAAN! Vilket jäkla skit!
    Jag tror inte ens jag skulle komma på idén!

men du! Jag promenerade med stavar en timme om dagen, käkade vanlig mat men halva tallriken grönsaker. Såg till att äta var tredje timme, mycket smoothies och frukt. Körde lördagsgodis och åt minst en trerättersmiddag MED efterrätt och vin varje vecka. Dvs jag avstod egentligen inte mycket. Jag gick ner 9 kg på 8 veckor! (att jag nu skitit i att gå och lagt tillbaka kilona runt magen hör inte hit)

Säg nu hur många kilo du har som mål! Jag veeet att det inte är n´å kul, men jag har erkänt: jag kan lätt gå ner 20 kg och ändå ha kvar att ta av!!! Det är inte roligt, man så är det.

Springa? Nej det vägrar jag!

Heloise skrev 2009-02-06 18:50:35 följande:
    Citodon är ljuvlig; visst man blir lite stenad menmen.Jag äter snuskshakes( VLCD) typ nutrilett/cambridge/ allevo.Massor ska jag gå ner, julgris=me.Eftersom jag varit odisciplinerad och lat så får jag lida sista månaderna, hade jag haft tja en ryggrad kanske, så hade jag naturligtvis redan varit klar men jag fungerar ju tydligen inte så. Jag får väl hålla mig till shakes tills jag ser ut som en mager julgris Jag har ätit kombinerad kur i 6 v( dvs 1 mål mat om dagen, 2 soppor) nu ska jag äta ren kur( bara snuskshakes)i 16 dagar(detta är dag 3) sen 1 vecka på kombinerad( 30 årsfirande x 2) sen ren kur efter det i 10 veckor är det tänkt, om andra klarar det så borde väl jag eller? Men iofs det finns ju människor som kan springa jättefort men jag kan iaf bara springa till brevlådan( 1 m från trappen)
  • MulleNuh

Näää inte har du så mycket att gå ner??!!

passionsblomman skrev 2009-02-06 18:57:22 följande:
    FY FAAN! Vilket jäkla skit!Jag tror inte ens jag skulle komma på idén!men du! Jag promenerade med stavar en timme om dagen, käkade vanlig mat men halva tallriken grönsaker. Såg till att äta var tredje timme, mycket smoothies och frukt. Körde lördagsgodis och åt minst en trerättersmiddag MED efterrätt och vin varje vecka. Dvs jag avstod egentligen inte mycket. Jag gick ner 9 kg på 8 veckor! (att jag nu skitit i att gå och lagt tillbaka kilona runt magen hör inte hit)Säg nu hur många kilo du har som mål! Jag veeet att det inte är n´å kul, men jag har erkänt: jag kan lätt gå ner 20 kg och ändå ha kvar att ta av!!! Det är inte roligt, man så är det.Springa? Nej det vägrar jag!
Svar på tråden Tantvarning 3