• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

Jag vill inte!!
    Dessutom har jag jobbat massor.

Panzerfaust skrev 2009-02-06 19:07:58 följande:
    Så länge du går fot om fot så är det välskottat...gå och jobba med dig.
  • passionsblomman

Svaret på alla frågorna är nej!

Jo, förresten, jag kom på att jag faktiskt har ett par brudskor! jag var förlovad en gång för evigheter sedan och vi hade sagt att vi skulle gifta oss så for td et gick. Vi var i USA på körresa med Gospelkören jag sjöng i. Då köpte jag skor där för det var ju så billigt.

Sedan slutade jag vara förlovad. Så, dem har jag faktiskt kvar i sin skolåda.

BlygBrud skrev 2009-02-06 19:27:34 följande:
    Im yours skrev 2009-02-06 17:55:33 följande:
    hmmm känns som att vi tillhör samma klubb du och jag... Imeldorna (ni kommer väl i håg Imelda Marco? Hon med hur många skor som helst?? )Finns ett litet enkelt tre-fråge-test för att se om du kvalificerar dig. *harklar mig och rättar till glasögonen*Fråga 1: Har du fler än 25 par skor? (inkl. stövlar)Fråga 2: Har du ett par skor i din ägo som du aldrig har använt?Fråga 3: Har du någon gång i livet handlat skor istället för mat?Vaddå?? Mina egna svar???*rodnar lite*Fråga 1. Jo, jag har fler än 25 par skor..... *muttrar och vägrar uppge exakt antal*Fråga 2. Ja! Ett par bronsfärgade pumps. Har liksom inte blivit tillfälle ännu...Fråga 3. *rodnar* Jaaaa.... Men det var innan jag blev mamma!!!
  • Panzerfaust
    BlygBrud skrev 2009-02-06 19:32:25 följande:
    få se...trallar du tyst, så det bara är psykande för dig själv... eller högt så att det även är totalt nervknäckande psykande för din omgivning???Här hemma har vi nu i några timmar underhållits av en mycket ung sångare som trallat på "Kom och håll om mig..." Barn är söta och rara..jag vet...men efter att i två timmar hört den klara barnrösten sjunga: "kom och håll om mig, släpp inte taget om mig..." så vill man verkligen hålla hårt i något och inte släppa taget......
    Ensam hemma så nog är det bara jag som får något fel, det var dock tur att inte grannarna gick förbi när jag stod och skottade och sjöng på:

Samma låt hade H i skallen på jobbet för en vecka sedan...
  • gosbruden

Hej igen tanterna...
    Har vart borta typ en vecka härifrån.. vad mycket det skrivits. *orkar inte läsa alla de inläggen*

Jag fick min sambo att gå runt att sjunga
    "här dansar herr gurka..." Det tyckte jag var skoj men han tyckte inte det var lika kul han hade den i huvet i en hel vecka!

Blygbrud: SKOR.. har lagt lite band på mig när det gäller skor, men har inte i den mägnd du har. Skulle ha om jag köpt de skor jag tänkt köpa många gånger..

• Im yours

Blygbrud; Haha

På fråga 1 svarar jag; Självklart har jag det.
    På fråga 2 svarar jag; Hmmmmmm...... fler än ett par.
    På fråga 3 svarar jag; Japp, det har jag.

Tillika bär jag med mig minst tio par skor vid resor, typ 14 dagar.
    Hur mycket kläder som packas ner, går ej att förstå
    Mina resväskor går dock igen lättast om någon står på dem, samtidigt som nånn annan stänger locket på väskan.
    Vid ett tillfälle skulle en men hjälpa mig att öppna väskan. Han stukade tummen

I och med detta handlande har det hänt att kodlåset strejkar, hälften av en behå hänger utanför väskan, och alla kläder är ordentligt inkletade med kvalitetsschampoo. Alla dessa "olycksaliga" händelser, kan trot, el ej infalla vid samma tidpunkt, o på samma resa.

Om inte väskan hamnar någon annanstans vill säga, hujedamig. Ryser vid tanken på allehanda resväsk- missöden

Som Bob Hope sa;?Det moderna jet-flyget är fantastiskt. Frukost i New York. Lunch i London, Middag i Tokyo och bagaget i Kapstaden?.

• Heloise

Nu ska jag äntligen sluta jobbet och gå och fika med Hanna, elelr alltså hon ska fika jag ska dricka en kopp te alt en kopp svart kaffe. Sen ska jag till mormor och morfar och hämta 5 boxar vin till 30 års festen om ett par veckor.

• BlygBrud

Im yours skrev 2009-02-06 19:49:44 följande:

Blygbrud; HahaPå fråga 1 svarar jag; Självklart har jag det.På fråga 2 svarar jag; Hmmmmmm...... fler än ett par.På fråga 3 svarar jag; Japp, det har jag.Tillika bär jag med mig minst tio par skor vid resor, typ 14 dagar.Hur mycket kläder som packas ner, går ej att förstå Mina resväskor går dock igen lättast om någon står på dem, samtidigt som nånn annan stänger locket på väskan. Vid ett tillfälle skulle en men hjälpa mig att öppna väskan. Han stukade tummen I och med detta handlande har det hänt att kodlåset strejkar, hälften av en behå hänger utanför väskan, och alla kläder är ordentligt inkletade med kvalitetsschampoo. Alla dessa "olycksaliga" händelser, kan trot, el ej infalla vid samma tidpunkt, o på samma resa.Om inte väskan hamnar någon annanstans vill säga, hujedamig. Ryser vid tanken på allehanda resväsk- missöden Som Bob Hope sa;?Det moderna jet-flyget är fantastiskt. Frukost i New York. Lunch i London, Middag i Tokyo och bagaget i Kapstaden?.
    Nu vet jag vem du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min tvillingsyster som jag inte ens visst fanns!!!!

*kastar mig om halsen och ger en stoor kram*

Ska vi gå och shoppa skor??? Dom har rea på DNA...
    www.dna-shoes.com
  • gosbruden

Ja, tänk om man kunde glida runt sådär som dom gör i let's dance och alla fina klder de har *drömmer mig bort*

Svar på tråden Tantvarning 3