• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Då är jag glad för din skull, för nu är det dags.
    Med schlagern alltså.

gosbruden skrev 2009-02-06 22:46:11 följande:
    Jag är ju då en sån schlagerfantast som längtar från då festivalen slutar i maj efter esc till den börjar igen i februari.. sambon börjar bli härdad efter alla år med schlager musik heeela tiden..det är ju tur att det finns olika sätt att få tantpoäng (då jag ej har fotriktiga skor)
    passionsblomman: då kan jag vara lugn iaf. Känner mig lite osäker på min tantiga identitet ibland

Go'kwäll på er.
  • didis
    Daa skrev 2009-02-06 22:41:15 följande:
    Didis, det är ju jättebra med popcorn. Och det är bröllopigt. Om man verkligen vill att de ska vara det, alltså...
    Vi skall faktiskt ha med popcornmaskinen på festen så liite bröllopigt är det!

Min stolthet, min röda popcornmaskin, ligger nu inlagd i galleriet, där finns inte ens maken eller barnen
  • didis

Visst är det fin? Jag funderar på att köpa en rosa vagn till sockervaddsmaskinen men någonstans får man nog dra gränsen för dåliga affärer!!

passionsblomman skrev 2009-02-06 23:04:53 följande:
    *byter företagsidé och börjar kränga popcorn bara för att få ha en sådan maskin! *
  • passionsblomman

Varför det?

*lägger till rosa sockervaddsmaskin till min företagsidé, och skäms inte ett ögonblick över den totala plankningen*

didis skrev 2009-02-06 23:13:03 följande:
    Visst är det fin? Jag funderar på att köpa en rosa vagn till sockervaddsmaskinen men någonstans får man nog dra gränsen för dåliga affärer!!
  • didis

Nu tjatar sonen om att vi skall gå o lägga oss och mysa (dottern sover hos pojkvännen så sonen sover mellan oss). Och man får passa på, det är inte länge till han vill mysa med mamma

passionsblomman skrev 2009-02-06 23:27:51 följande:
    ÅH! Sparat länken i favoriter på datorn...
  • Hammerman

passionsblomman skrev 2009-02-06 22:42:28 följande:

Trollet! Jag fordrar att du visar herrtanterna bilden du just mailade mig!!! Du måste!!!
    Vaddå, ska vi köra commando då eller?
  • Hammerman

passionsblomman skrev 2009-02-06 22:49:22 följande:

Viktigast är ändå att man som tant har trosor på sig på krogen, och där hoppas jag att alla utom Panzertant och Hammertant tar poäng!
    Vaddå, ska vi köra commando då eller?

(ja, jag citerade fel inlägg)
Svar på tråden Tantvarning 3