• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    didis skrev 2009-02-06 22:24:55 följande:
    Har du anmält till moderatorerna!? (låter som inkvisitionen )
    Tror inte du behöver oroa dig över ngt häxbål eller så, men det var väl inget att anmäla? Moderator måste se ut som en fågelholk vid det här laget.

Vi tanter kan nog klara ordet "tampong" utan att tappa löständerna.

• Troll1
    gosbruden skrev 2009-02-06 22:32:43 följande:
    tittar blygt fram igen.. jag har haft så fullt upp så jag inte hunnit med något alls känns det som. är jag ensam om att längta till melodifestivalen imorgon?
    Det är nog en å annan tantpoäng där.
  • didis

Ok jag byter inte bort mina popcorn så behåller du din blomma (men det är väl ingen riktig passionsblomma? Mina föräldrars passionsblommor är mycket "krångligare" än så och så skall väl de berätta hela jesu lidandes historia?).

Deal??

passionsblomman skrev 2009-02-06 22:32:30 följande:
    Nej didis! Inte byta popcornen! Då blir jag helt desorienterad här i trådarna!Det tog förresten ett bra tag innan jag fattade att det var popcorn du hade!
  • passionsblomman

Ja det vet jag, jag menar bara att OM man är borta i dagar, då blir det mycket...

Melodifestival! det är väl kul att se vad det är för låtar i år?

Daa skrev 2009-02-06 22:30:52 följande:
    Vara borta många dagar? Jag var här vid lunchtid! Fanns det kaffe?
  • gosbruden

låter bra det!

heeeeela långa kvällen har jag surfat runt mellan olika sidor och lyssnat på esc låtar från förra året och längtat till imorgon klockan 20.00

• gosbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-06 22:35:45 följande:
    Ja det vet jag, jag menar bara att OM man är borta i dagar, då blir det mycket...Melodifestival! det är väl kul att se vad det är för låtar i år?
    I år är det en salig blandning. Av de 32 bidrag som är med finns det allt från scotts och torleifs, artister som måns zelmerlöv, agnes och lite nya ansikten. Även lite gamla godingar är med. Lilli och sussi ska vara med. micke rickfors ska vara med t.ex.. som sagt en saaaalig blandnig!
  • Daa

Didis, det är ju jättebra med popcorn. Och det är bröllopigt. Om man verkligen vill att de ska vara det, alltså...

Å melodifestivalen redan? Äsch, nu tappade jag mina införtjänade tantpoäng (gillar fotriktiga skor och ortopediska inlägg), för jag längtar inte alls.

• gosbruden

Jag är ju då en sån schlagerfantast som längtar från då festivalen slutar i maj efter esc till den börjar igen i februari.. sambon börjar bli härdad efter alla år med schlager musik heeela tiden..
    det är ju tur att det finns olika sätt att få tantpoäng (då jag ej har fotriktiga skor)

• passionsblomman

Viktigast är ändå att man som tant har trosor på sig på krogen, och där hoppas jag att alla utom Panzertant och Hammertant tar poäng!

Svar på tråden Tantvarning 3