• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Ha ha! Min son satte sig helt sonika i mitt knä när jag var så tråkig och bara satt här...

Man får verkligen passa på!

Hammerman, vad är det? Commando menar jag? *nu har jag missat nåt igen*

didis skrev 2009-02-06 23:30:17 följande:
    Nu tjatar sonen om att vi skall gå o lägga oss och mysa (dottern sover hos pojkvännen så sonen sover mellan oss). Och man får passa på, det är inte länge till han vill mysa med mamma
  • Panzerfaust

Kommando=Inga fillingar i under brallorna.

• Im yours

Blygbrud; Hurra, en tvillingsyster, bara så där Skojsigt värre, har kännit mig aningens halv ibland Kramar tebax,
    Skor är ett absolut måste, o mina vänner bara för att de inte ser fotriktiga ut, behöver det inte betyda att de ej passar ett tanthjärta. Tittar ner på mina missbildade tår, o tänker......... de ser för roliga ut de där små sakerna. Med eller utan nagellack

Klart vi ska gå på skohajking, sånt gör mig sååååååååå här glad

• passionsblomman

Jaså, jaha, det kallar min ambo "the American way"

nä, ni får väl ha kallingar antar jag? eller vill ni gärna ha trosor?

Detta hänger ihop med de ursprungliga tantvarningarna som är upphovet till denna tråd. En av dessa är noteringen att klänningarna på krogen numera närmast bara är linnen och trosorna...jaså oj kolla den tjejen HAR inte ens några trosor!
    Och dessutom: spelar de inte VÄLDIGT hög musik nuförtiden?

så, en tant har rediga trosor på krogen och annorstädes. Vill ni båda ha det så är det helt ok. Annars är kalsonger fint också...

• Originalrosen

Going commando - never heard of before... *skrattar så jag trillar av stolen*

Men då! Okej då, en gång så såg jag en man som garanterat inte hade något under byxorna - det var ju helt galet knasigt som det såg ut - och i gabardinbyxor! Det måste ju har gjort ont!!

Det är inte så att jag tittar men denna mannen gick på ett sånt sätt så att man var tvungen att titta. Kanske för att det gjorde ont? Hmmm...det har jag inte tänkt på förrut.

• Im yours

Daa; Melodifestivalen är inget för mig, men jag vill gärna veta vad årets pausfågel hittar på Eurovisionen är för mig ännu värre, nu viskar jag för att inte väcka BT.s arga inläggsbjörnar som sover.

Alltså, ryssarna röstar på polackerna, som röstar på Estland............ som vill att Slovakien ska vinna. Slovakerna tycker synd om ukrainlänningarna, o ger dem 12 points. And the show goes on, and on, and on.......... i evighet. Amen.

• Originalrosen

*tar mig för pannan*

Det FINNS sockervaddsvagnar!?!

• passionsblomman

Har du aldrig varit på tivoli???

Originalrosen skrev 2009-02-06 23:48:47 följande:
    *tar mig för pannan*Det FINNS sockervaddsvagnar!?!
  • Originalrosen

Näääh... inga tantpoäng här. Har inga skor alls....nästan....bara, kanske några då men de räknas väl inte riktigt för jag använder dem inte? Ja, ni vet - de där fina skorna som står i garderoben och andas flärd.

Ja, just det. Jag har ju några i källaren också, och på vinden, och på landet och.... ohhh....dags att skämmas lite.

Svar på tråden Tantvarning 3