Hallå på er! Jag har städat hör o häpna, köksskåp
Även om det inte var Gustav Vasa som regerade då jag gjorde det sist. Så var det läääääääääääääääääääänge sedan. Men Hokus Pokus, mina snygga tabletter till köksbordet kom fram! Köpte dem för ett år sedan, det är märkvärdigt hur allt som ställs längst fram i ett skåp, plötsligt trollar iväg sig till bakre ledet.
Hörni mina vänner, jag är antimelodifestivalen personifierad. Men eftersom sonen, och jag använt tid även åt att gjöra en superduper in prinsesstårta. Passade jag på att garnera denna; Melodifestival 2009, med rött gelégegga
Blev riktigt fint.
Kladdkakan är klar, likaså bakades de Kolakakor. Såna där möööööööööra, m lite sega. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... smaskens. Köpte chips, och dip, samt JULMUST på ICa. Snacka om att här ska svullas
Mulle; Oh så kul, vi vill oxå hitta en charmig kyrka, som rymmer massor av glada, festklädda människor. Bara vi kunde bestämma vart bröllopet ska stå. Jag kommer ifrån S-svalls- området ursprungligen. Hade gärna velat åka häst, o släde till kyrkan, på riktig snö! Men eftersom vi kommer att bo Kullavik, utanför Gbg vi det laget. Sååååå, släden kan kanske bytas ut till
vintervagn.
Bra med en festivaltråd, men tårtan stannar hos oss
Här i Örebro är det rugguggleväder idag......... buuuuuuurrrrr. Tur att man gosa ner sig, drick, o äta gott. Och framför allt umgås med sina favvovänner
Just det, jag botaniserade om i vårt galleri igår. Dörren står på glänt
Kramar till alla.