• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

Herregud, vad är det för fel på folk?
    Vill du att jag ska skälla lite oxå Mulle?
    Jag är mätt nu, det är helt klart en angenämn känsla.
    Hormonspiral är jättebra iaf för mig nada mens på 8 år, vart lite förvånad i dag och ställd haha.
    Soon: usch vad jobbigt, jag trodde alla blödde mindre med hormonspiral.

Blomman hjärtat du vet den där fina buketten( blå-blå) jag har tänkt lite och tror du det skulle bli fint om man hade sån bukett som lillp(lillaP?) hade fast med blommorna som är i den blå?

• didis

Nu har jag också gett mig in i BabyS-tråden. Ibland går det inte att låta bli...

*viftar runt med handväskan*

• MulleNuh

Jag blir seriöst arg.. Sitter och säger att jag hotat henne! Skrev att hon gärna får inboxa mig om det är något hon känner starkt för.. För detta känns INTE ok för mig!

• Troll1

MulleNuh skrev 2009-02-07 22:10:47 följande:
    Jag blir seriöst arg.. Sitter och säger att jag hotat henne! Skrev att hon gärna får inboxa mig om det är något hon känner starkt för.. För detta känns INTE ok för mig!

I det här läget hade jag nog gjort ngt åt det, Mulle. Så får hon definitivt inte bete sig!! {#lang_emotions_yell}

• didis

Vad sjutton håller vissa personer på med här på BT??

Inga namn, inga namn!

MulleNuh skrev 2009-02-07 22:10:47 följande:
  • passionsblomman

*går och tittar på lillap´s bukett medans hämtar andan efter mitt senaste utbrott*

Heloise skrev 2009-02-07 22:08:48 följande:
    Herregud, vad är det för fel på folk?Vill du att jag ska skälla lite oxå Mulle? Jag är mätt nu, det är helt klart en angenämn känsla.Hormonspiral är jättebra iaf för mig nada mens på 8 år, vart lite förvånad i dag och ställd haha.Soon: usch vad jobbigt, jag trodde alla blödde mindre med hormonspiral.Blomman hjärtat du vet den där fina buketten( blå-blå) jag har tänkt lite och tror du det skulle bli fint om man hade sån bukett som lillp(lillaP?) hade fast med blommorna som är i den blå?
  • Heloise

lillP*
    seriöst nu kallar jag inte pansarnäven!

• passionsblomman

Jag kan inte se hennes galleri?

passionsblomman skrev 2009-02-07 22:14:20 följande:
    *går och tittar på lillap´s bukett medans hämtar andan efter mitt senaste utbrott*
  • MulleNuh

Ja jag vet inte vad jag ska säga riktigt.. Skrev att hon gärna får meddela mig i min inbox vad sjutton hon pratar om..
    Vad i helvetet skulle jag ha HOTAT henne om?!?!

Tror nog somliga har lite livlig fantasi faktiskt..

Troll1 skrev 2009-02-07 22:12:06 följande:

I det här läget hade jag nog gjort ngt åt det, Mulle. Så får hon definitivt inte bete sig!!
Svar på tråden Tantvarning 3