• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Åh, men då är jag ung. Kommer inte dit förrän efter sommaren.

didis skrev 2009-02-08 00:13:07 följande:
    När jag fyllde 30 (och det var ju igår tror jag?) sade min pappa - "jag förstår inte att jag har en dotter som fyller 30, jag är ju bara 30 år själv".Jag får itne heller tiden att riktigt gå ihop. Jag menar, såå länge sedan var det inte jag gick på gymasiet och nu går min dotter där??
  • Diz

Kan möjligtvis vara så att jag nattsuddar lite med dig (er?) ikväll blomman, karln ska vara fyllechaffis åt folk som varit på.... just det - bröllop!

Och tror ni inte när festlokalen dom är på kanske blir ett alternativ för vår del också... Gött sa grisen!

• passionsblomman

Sipåden! Minst tre vakna är vi då...

jag är helt slut och alldeles häpen över denna bt-kväll, så jag måste varva ner lite innan jag lägger mig...

Men, fasen vad sakta det går innan inläggen postas...är det segt hos er med?

• Panzerfaust

Nattsuddar med...utan anledning dock.

• passionsblomman

Typiskt! Vad är det MED hela alltihopa egentligen?

Trodde det var min dator som var kass, men det är det ju inte om det går trögt hos fler...

• Diz

sirap här också...

Jag är också fruktat trött... sover inte riktigt ordentligt, minstingen har fått någon flunsa eller något igen. Tungandad som få, vilket innebär att han vaknar förtvivlad i andnöd 4592840598 ggr per natt, och jag sover som på nåldyna för att inte väcka honom i onödan... Nackont och huvudvärk på köpet. Kan det inte bli vår och sommar snart???

• Panzerfaust

Funkar bra för mig, sitter och funderar på avatarbyte.

Svar på tråden Tantvarning 3