• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

haha va gulligt!!
    Bra att man har lite mål här i livet!

Heloise skrev 2009-02-08 14:42:31 följande:
    Några av målen 2009 var*bli snygg*skata mer*skaffa en flickvän*skaffa ett jobb*bli trevlig, och snäll men inte för snäll!( står faktiskt så)*Kn--la runt mindre( kul när det står under bli snyggare)*göra en film*bli mer kreativlitet utdrag bara
  • Heloise

Ja det var gulligt men lite roligt oxå

MulleNuh skrev 2009-02-08 14:50:17 följande:
    haha va gulligt!! Bra att man har lite mål här i livet!
  • Heloise

förresten Mulle hade inte du gått ner massor i vikt?
    Hur gjorde du förutom att amma för det är liksom kört för mig

• passionsblomman

Underbart!

Gör han hälften av det där till verklighet lär han få ett härligt 2009.

Mulle, vad gör du? Har du råkat ut för något mer idag eller är det lugnt i din brevlåda?

Heloise skrev 2009-02-08 14:42:31 följande:
    Några av målen 2009 var*bli snygg*skata mer*skaffa en flickvän*skaffa ett jobb*bli trevlig, och snäll men inte för snäll!( står faktiskt så)*Kn--la runt mindre( kul när det står under bli snyggare)*göra en film*bli mer kreativlitet utdrag bara
  • MulleNuh

Jag ammade inte sista tyvärr.. Ja jag har gått ner 32 kilo nu. Och det på nutrilette!

Heloise skrev 2009-02-08 14:59:34 följande:
    förresten Mulle hade inte du gått ner massor i vikt?Hur gjorde du förutom att amma för det är liksom kört för mig
  • MulleNuh

nää det är stenlugnt!

passionsblomman skrev 2009-02-08 14:59:53 följande:
    Underbart!Gör han hälften av det där till verklighet lär han få ett härligt 2009. Mulle, vad gör du? Har du råkat ut för något mer idag eller är det lugnt i din brevlåda?
  • passionsblomman

Lugnt var ju bara förnamnet på den här BT-dagen..

...nu ringde syrran och sa att de är ett par km härifrån, så det blir ingé Bt ikväll heller för min del. Nån måtta får det vara.

(tänk er det; syrran med nya killen kommer åkande från Jämtland, jag säger"jag ska bara kolla trådarna lite och se vad tanterna gör"... Då skulle hon nog inte tycka jag var riktigt som jag skulle..)

• didis

Själv sitter jag och kopplar av lite nu.

Idag gjorde jag äntligen klart rotfyllningen på maken och så har jag tagit avtryck för en porslinskrona. Nu sitter han och lagar min kvittoskrivare som tack.

• Daa

Så. Äntligen läst ikapp. Det verkar ha gått hett till på sina ställen igår.
    Vet inte om jag ska vara lättad eller besviken över att inte ha varit på plats

Är alla tanterna ok? *kikar omkring* Inga lårbenshalsar som råkat illa ut? Eller handleder?

Här har det snöat hela helgen. Maken är ute för en andra, eller var det tredje, omgång snöskottning för idag. Mitt ständiga hostande gör att jag kan sitta inne med gott samvete. Eller nästan gott samvete.

Jag saknar också Heloises hund och hoppas att hon snart hittar sina marbles så den kanske kommer tillbaka

Didis, att göra en rotfyllning på maken, det verkar ju... Kanske trevligt.

• didis
    Daa skrev 2009-02-08 18:13:58 följande:
    Didis, att göra en rotfyllning på maken, det verkar ju... Kanske trevligt.
    Tja mer romantiska aktiviteter HAR vi haft för oss i våra dagar men livet kan inte vara romantik allena.

Ibland är det rotfyllningar också
Svar på tråden Tantvarning 3