• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

är ni plusmedlemmar här eftersom ni kan lägga in bilder?

• tonårsmorsa

Troll1: Jag såg just att jag missat en kategori av debattörer - De som har starka åsikter, är bra på att argumentera, men vägrar ta in andras perspektiv. Så ja, jag förstår vad du menar med att vissa måste tjafsa om allt, för det blir till tjafs tillslut. Och ja, jag är glad att jag slipper träffa vissa irl.

• Diz

Oh guuud vilken liten sötnos!
    7 månader va? Exakt lika gammal som min yngsta då... Vi får para ihop dem tycker jag.

Nu blir jag ju också "tvungen" att lägga upp bilder på våra små (och stora). Finns under starka bilder mappen...

När vi ändå är inne på katter... En klassiker:
    www.britishcats.lv/shutki/which-cat-stole-my-drugs.jpg

För er på jobb (och för kattälskare...) finns förövrigt icanhascheezburger.com
    Har fått många skratt därifrån...

• Troll1

Hihi, roliga katter!

Jag har plusmedlemskap än så länge, mest för att sk "gäster" inte ska kunna kika hos mig. Sedan är det alltid (?) roligt med lite bilder. Fast det är mkt dyrare här än på Familjeliv. Där kostar det ca 20/mån.

Didis: Igår kändes det när jag åt varm gryta. På kvällen ilade det till ngt såpass 1 gång så varenda hårstrå på kroppen reste sig (och jag har många ) Idag känns det inte lika mkt, mwen hur i all världen ska man kunna känna själv med tungan om det är en spricka eller så? *nojjar*

Tonårsmorsa: Hur kunde du missat den kategorin?

• Troll1

Nu är "Var är Baby S" tråden borta också ser jag.

• tonårsmorsa

Tack och lov är de i minoritet. Men om någon är igång så fungerar det ungefär som med TV-reklamen - ger en paus så man hinner sätta på fika.

Troll1 skrev 2009-02-09 11:58:07 följande:
    Tonårsmorsa: Hur kunde du missat den kategorin?
  • didis
    Troll1 skrev 2009-02-09 11:58:07 följande:
    Didis: Igår kändes det när jag åt varm gryta. På kvällen ilade det till ngt såpass 1 gång så varenda hårstrå på kroppen reste sig (och jag har många ) Idag känns det inte lika mkt, mwen hur i all världen ska man kunna känna själv med tungan om det är en spricka eller så? *nojjar*
    Hmm, det låter nästan som om det är en spricka i själva tanden (alltså inte fyllningen). Om det inte har blivit markant bättre inom några dagar så gå och kolla upp det. Tyvärr är sprickor i tänderna något av det marigaste som finns, ibland kan jag av symtomen säga att det FINNS en spricka men den går omöjligt att se.

Det kan också vara så att tanden behöver slipas lite på, den kan vara utsatt för hård belastning i vissa lägen.
  • Troll1

Var är du Passionsblomman? Gick du o la dig igen?
    Såhär ska man ha det hela dagarna.

• Troll1

didis skrev 2009-02-09 12:02:50 följande:
    Hmm, det låter nästan som om det är en spricka i själva tanden (alltså inte fyllningen). Om det inte har blivit markant bättre inom några dagar så gå och kolla upp det. Tyvärr är sprickor i tänderna något av det marigaste som finns, ibland kan jag av symtomen säga att det FINNS en spricka men den går omöjligt att se.Det kan också vara så att tanden behöver slipas lite på, den kan vara utsatt för hård belastning i vissa lägen.

Jag har ingen fyllning där vad jag vet. Det är emellan två tänder som det känns kan man säga. Den tanden jag lagade var en tand längre bak kan man säga. I början visste jag knappt vad som var vad... Nu vet jag var det känns.
    Tack för att du guidar mig.

Svar på tråden Tantvarning 3