• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Vilken söt liten tand! Kolla det där med spricka! Det låter precis som när jag hade det... stackars dig!

Troll1 skrev 2009-02-09 16:31:11 följande:
    Ghäää, nu ilar det i min stackars tand (eller mellan tändernba känns det som.) Får ringa i mrgon då. Jag har ju nästan inga pengar kvar denna månad. Inte bra alls det här. Kan det komma en tandfé och laga den inatt?
  • lillabruden

blev inget BT för mig igår natt...hoppas ingen saknade mig för mycket

Ska nu sussa igen inför denna natt.... kram

• tonårsmorsa

Hjälp! Min 15-åring är hemma. Han spelar uuuunderbaaaar musik:

Datorn verkar ha hakat upp sig för jag har hört den några timmar nu. Hjäääälp!

• passionsblomman

HELT otroligt vilken FANTASTISK måne som just steg över trädtopparna på andra sidan sjön och nu gör en guldgång sig på spegelblank is! SÅ VACKERT!!!

• Troll1

tonårsmorsa skrev 2009-02-09 16:40:17 följande:
    Hjälp! Min 15-åring är hemma. Han spelar uuuunderbaaaar musik:www.youtube.com/watchDatorn verkar ha hakat upp sig för jag har hört den några timmar nu. Hjäääälp!

Herregud! Tur att min son (iofs inte tonåring längre) inte bor hemma...

Lillabruden: Åh så sött litet får. Me like!!

Passionsblomman: Vad hände med din tand? Berätta, berätta!!

• didis

Troll1 - jag skickar tandfén till dig!! Håller tyvärr med om att det är dags att kolla tanden om den fortfarande är så besvärlig Berätta hur det gick med den!

Tonårsmorsan - huga! Det låter som så´n musik MIN tonårsson lyssnar på!! Me like NOT!!

• passionsblomman

Nej, det vill du inte veta... Jag var i helvetet i flera veckor förra våren. Du vill verklignen inte veta det! Bla: en spricka i min tand ledde till inflammation i pulpan. Det var inte rolig tandvärk kan jag säga.

Troll1 skrev 2009-02-09 16:54:45 följande:

Herregud! Tur att min son (iofs inte tonåring längre) inte bor hemma...Lillabruden: Åh så sött litet får. Me like!! Passionsblomman: Vad hände med din tand? Berätta, berätta!!
  • tonårsmorsa

Ha, jag kontrade och körde samma låt på högsta volym härifrån. Han tyckte jag var omogen , men han bytte i alla fall låt .

didis skrev 2009-02-09 17:00:58 följande:
    Troll1 - jag skickar tandfén till dig!! Håller tyvärr med om att det är dags att kolla tanden om den fortfarande är så besvärlig Berätta hur det gick med den!Tonårsmorsan - huga! Det låter som så´n musik MIN tonårsson lyssnar på!! Me like NOT!!
  • passionsblomman

Vad fan är bryyydar???

(min 7-åring bröt i hop i skrattkonvulsioner, höll för ögonen och rodnade och tjöt "men MAMMA vad LYSSNAR du på!!")

tonårsmorsa skrev 2009-02-09 16:40:17 följande:
    Hjälp! Min 15-åring är hemma. Han spelar uuuunderbaaaar musik:www.youtube.com/watchDatorn verkar ha hakat upp sig för jag har hört den några timmar nu. Hjäääälp!
  • didis

Det är mammors uppgift att vara pinsamma!

Hur klarar de av att lyssna på samma sak gång efter gång efter gång?? Är det tonårshormonerna som gör det möjliget (samma hormoner som gör det omöjligt att bädda sängen)?

tonårsmorsa skrev 2009-02-09 17:05:57 följande:
    Ha, jag kontrade och körde samma låt på högsta volym härifrån. Han tyckte jag var omogen , men han bytte i alla fall låt .
Svar på tråden Tantvarning 3