• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa
    passionsblomman skrev 2009-02-09 19:22:45 följande:
    Har ni sett att vår tråd har över 18000 klick? Hallåååå? Vilka är alla ni som bara läser och inte syns???
    Några av klicken är jag som tittar in nån gång under dagen men inte har tid att sätta mig in i alla nya ämnen och därför inte heller har tid att skriva ner ett välgenomtänkt och välformulerat inlägg.

(men va tusan? Jag skar mig i fingret när jag rakade mig under armarna. Kan jag skylla det också på fullmånen??? )
  • passionsblomman

Välgenomtänkt och välformulerat?

*inster att jag inte borde sänka standarden på den här tråden så till den milda grad som jag gör....Det svischar liksom bara på här. *

• Troll1
    tonårsmorsa skrev 2009-02-09 19:06:59 följande:
    Gaah! Min yngsta fick sin första tand när han var 4 månader och han var väldigt duktig på att använda dem. Sen log han så sött. Numera bits han inte men ylar desto mer.
    !

Passionsblomman: Du fyller år samma dag som min älskade mamma. Hon fick ligga o krysta på sin 27 årsdag, då min broder hade bestämt sig för att anlända just då. Han kikade ut tillslut den 8:e.

Nojar lite över min bissing. Jaja, det blir som det blir....

• tonårsmorsa

Men Daa. Du ska inte hålla i rakbladet, du ska hålla i skaftet på hyveln.

• passionsblomman

Hohooo! Jaså! och i en annan tråd var det en tjejs ena dotter som fyller samma dag... Hmmm Jag har för mig att Elvis också... eller nån.

Men du, har du fått tid hos ngn att kolla tanden då?

Troll1 skrev 2009-02-09 19:30:45 följande:
    !

Passionsblomman: Du fyller år samma dag som min älskade mamma. Hon fick ligga o krysta på sin 27 årsdag, då min broder hade bestämt sig för att anlända just då. Han kikade ut tillslut den 8:e.
    Nojar lite över min bissing. Jaja, det blir som det blir....
  • Originalrosen

Fullmånen är fullkomlig ikväll! Helt galet vackert!!

...och ja, jag blir galen när fullmånen är i farten. Fast det brukar maken gilla. (Då förstår ni nivån på den galenskapen.)

Harry Brandelius! Herr Jösses....kul!

• passionsblomman

SÅG du den gå upp som en jätteapelsin över vattnet? WOW!!

(ser du vattnet från ditt hus? )

Originalrosen skrev 2009-02-09 19:33:28 följande:
    Fullmånen är fullkomlig ikväll! Helt galet vackert!!...och ja, jag blir galen när fullmånen är i farten. Fast det brukar maken gilla. (Då förstår ni nivån på den galenskapen.)Harry Brandelius! Herr Jösses....kul!
  • Originalrosen

7 januari 1971 infördes kvinnlig rösträtt i Schweiz - det ni!

• Originalrosen

Nej, jag såg den inte gå upp tyvärr - men såg den över vattnet när jag kom hem från stan. Blev sent jobb idag.

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-02-09 19:35:04 följande:
    SÅG du den gå upp som en jätteapelsin över vattnet? WOW!!(ser du vattnet från ditt hus? )
    Det enda som påminner om apelsin här hemma är mina gropar i låren, magen, rumpan.... You name it!
    Ska masa mig upp o titta lite senare...

Ska boka tid i morgon, jag loovar!

Svar på tråden Tantvarning 3