• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Passionblomman:

jag känner mig mer än måttligt trög, jag vet ju att du fyller i januari!! Men kan du hjälpa den tröge med datumet igen??

Oh en varulvsbäbis, så gulligt!! Ända till man skall amma den lille...

• Daa
    tonårsmorsa skrev 2009-02-09 19:01:30 följande:
    Skitsöta. Det är värre när de blir tonåringar.
  • passionsblomman

Nummer sju på januarisidan är min dag.

didis skrev 2009-02-09 19:01:52 följande:
    Passionblomman:jag känner mig mer än måttligt trög, jag vet ju att du fyller i januari!! Men kan du hjälpa den tröge med datumet igen??Oh en varulvsbäbis, så gulligt!! Ända till man skall amma den lille...
    [/citat]
    tonårsmorsa skrev 2009-02-09 19:01:30 följande:
    [citat]
    Skitsöta. Det är värre när de blir tonåringar.
    *ASG* Ja du tycks ju veta!!! Bryyyydar gillar de också! Med yl och allt.
  • tonårsmorsa

Gaah! Min yngsta fick sin första tand när han var 4 månader och han var väldigt duktig på att använda dem. Sen log han så sött. Numera bits han inte men ylar desto mer.

didis skrev 2009-02-09 19:01:52 följande:
    Oh en varulvsbäbis, så gulligt!! Ända till man skall amma den lille...
  • passionsblomman

*letar efter en gubbe som kvider i smärta...finns ingen....men AAAAJJJ!!*

tonårsmorsa skrev 2009-02-09 19:06:59 följande:
    Gaah! Min yngsta fick sin första tand när han var 4 månader och han var väldigt duktig på att använda dem. Sen log han så sött. Numera bits han inte men ylar desto mer.
  • didis

Vi har varit tidiga med tänder i familjen. En av mina bröder föddes med 6 stycken! 2 av dem var bonusar och fick dras ut på BB. Fortfarande har jag aldrig läst om någon som haft fler tänder vid födseln.

Men jag antar att han inte ammades så länge...

tonårsmorsa skrev 2009-02-09 19:06:59 följande:
  • passionsblomman

Men vaddå apropå varulv!

jag hade inte en tand när jag passerade året och då jag var min mammas första, var hon rejält orolig...
    Jag tappade den första i ettan och den sista man ska tappa, tappade jag på en svenskalektion i nian!

Min son fick flera tänder utslagna förra året, men annars har han inte tappat någon och inte har det kommit ngn ny i gluggarna heller...

didis skrev 2009-02-09 19:12:13 följande:
    Vi har varit tidiga med tänder i familjen. En av mina bröder föddes med 6 stycken! 2 av dem var bonusar och fick dras ut på BB. Fortfarande har jag aldrig läst om någon som haft fler tänder vid födseln.Men jag antar att han inte ammades så länge...
  • didis

Den som spar, han har!

Klart man skall göra slut på den första omgågnen och slita ut dem innan man får nya! Kloka ni är, vi har varit mer otåliga.

passionsblomman skrev 2009-02-09 19:17:15 följande:
    Men vaddå apropå varulv! jag hade inte en tand när jag passerade året och då jag var min mammas första, var hon rejält orolig...Jag tappade den första i ettan och den sista man ska tappa, tappade jag på en svenskalektion i nian!Min son fick flera tänder utslagna förra året, men annars har han inte tappat någon och inte har det kommit ngn ny i gluggarna heller...
  • passionsblomman

Har ni sett att vår tråd har över 18000 klick?

Hallåååå? Vilka är alla ni som bara läser och inte syns???

Trollet, hur går det med din tand?

Det var väldigt vad det blev om tänder på olika sätt här nu...

• didis

Hur lyckas man läsa och ändå avhålla sig från att skriva? Mystiskt, de måste ha större självbehärskning än vad jag har.

Eller behöver de bara en tillvänjningsperiod? Första steget att att acceptera: jag heter NN och jag ÄR en tant (ála AA)

Jag får svår tanttrådsabstinens om jag inte skrivit något på en kväll

passionsblomman skrev 2009-02-09 19:22:45 följande:
    Har ni sett att vår tråd har över 18000 klick? Hallåååå? Vilka är alla ni som bara läser och inte syns???
Svar på tråden Tantvarning 3