• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Tizzeltazz

men oj så gott
    jag skulle behöva detsamma men hellre lite rund och glad än mager och grinig

passionsblomman skrev 2009-02-09 14:54:21 följande:
    Min sambo är på väg hem med pizza.......till henne som hade behövt gå ner sådär 20 kilo...
  • Soldemor

Flämt, flämt, det är en hård pärs att läsa alla inlägg när man varit off sedan i torsdags. Börjar allvarligt tro att det hänt något med min dator hos reparatören och de inte vågar erkänna det, hm!

När det gäller skodebatten, tänkte jag inflika, att skor är något jag försöker bli bättre på. Som präst är det inte helt ok att alltid ha jympaskor eller seglarskor, även om det är de bästa skor jag vet. Så jag försöker växa upp och gå i skoaffärer och köpa "skor anständiga nog att ha på sig i tjänsten". Hu, kläder är sååå mycket roligare att köpa!

Melodifestivalen i lördags var ett sömnpiller (detta skriver jag med risk för livet, har inte läst era inlägg om detta, inte hunnit dit än! Försöker jobba lite också!). Det enda som kändes som en frisk fläkt var Petra. Hon var bara bäst!

• Tizzeltazz

vart vart vart?

Celeste97 skrev 2009-02-09 14:51:27 följande:
    GLASS!!!I Stockholm finns en bar som serverar alkoholhaltiga glassdrinkar, och nu är jag jättesugen på att ta mig dit. Min kropp verkar inte ha förstått att glass och kallt väder inte är kompatibla...
  • Celeste97

Det var Troll1 som hade det. Tyvärr är glassen slut (inte så tyvärr för min del ) men jordgubbarna är kvar!

Tizzeltazz skrev 2009-02-09 14:56:18 följande:
    vart vart vart?
  • tonårsmorsa

Det är därför tanttråden finns:

Tizzeltazz skrev 2009-02-09 14:26:03 följande:
    försynt fråga : vad har hänt med BT eg?Nu har jag inte hängt på ett tag men minns att det började bli lite smådålig stämmning för ngt halvår sen och nu verkar det stämmas till höger och vänster???
  • Tizzeltazz

jo

Celeste97 skrev 2009-02-09 15:05:40 följande:
    Eller menar du baren?
  • Troll1

Tizzeltazz skrev 2009-02-09 14:56:18 följande:
    vart vart vart?

Inga problem, jag häller lite renat eller vaddunuvillha på glassen. Här är vi inte knussliga!

• Tizzeltazz

äsch kan inte se det på jobbet....får kika när jag kommer hem då.

tonårsmorsa skrev 2009-02-09 15:06:22 följande:
    Det är därför tanttråden finns:www.youtube.com/watch
  • Tizzeltazz

*hahaha*
    piggelin och vodka?

Troll1 skrev 2009-02-09 15:23:40 följande:

Inga problem, jag häller lite renat eller vaddunuvillha på glassen. Här är vi inte knussliga!
Svar på tråden Tantvarning 3