• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Ohhh pjuuuu.. Det var ju skönt att höra..

Jag tänkte skriva där inne i "bråktråden" att:

åsikter är som rövhål! Alla har vi dom, men andras stinker.

Men då skulle dom få dåndimpen.

Troll1 skrev 2009-02-09 10:39:19 följande:

Nädu... Jag tänkte inte ens på dig när jag skrev...
  • tonårsmorsa

Tycker det där är lite olika. Vissa har starka åsikter och kan argumentera för sin sak. Det har jag inget emot, då kan jag istället se det som en möjlighet att vidga mina perspektiv. Men sen finns det de som bara gapar och tror att de minsann vet allt för de är ju VUXNA (fyllde väl 18 igår), och dem har jag inte mycket för. Då gäspar jag och går min väg. (Gäsp!)

Troll1 skrev 2009-02-09 10:29:27 följande:
    En fråga, jag vet inte om ni har ngt svar på den: Hur kommer det sig att det alltid är samma personer som är småtykna, svarar upp eller ifrågasätter precis ALLT som diskuteras?? Jag tycker det är lagom tröttsamt. Ärligt talat, jag såg inte av det här förut på BT.
  • Hammerman

Vissa människor tar helt enkelt åt sig alldeles för lätt, och detta i kombination med en "anmäl inlägg"-knapp och en moderatorkår som inte ser kontexter och sammanhang är ett upplägg som skulle gett Kafka ännu mer ångest.

• Im yours

Tack snälla ni, visst är hon helt underbar vår prinsessa

Ja hörni, mycket konsigheter finns ute i cyberhavet. Tyvärr är det bara att vänja sig

Troll1; Jag bara håller med, blir så j-a trött på sånna människor. Många ggr då jag går in och läser en tråd, blir jag antingen full i skratt, ell fustädigt förvånad/förvirrad över människors dumhet. Oftast skrattar jag samtidigt som frågetecknen hopar sig

Jag vill bara leta fram den vita flaggan, och ropa; Skaffa dig/ett liv ärthjärna

Nu dax för en promenad, det är sååååååååå vintervackert hos mig idag. Och SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.

Cy babes!

• Troll1

Men jag förstår ändå inte riktigt varför det ska tjafsas om precis allt... Gör de det hemma med sina vänner o familj också?

Jaja, tur att jag inte behöver umgås privat med dem då.

Det är så skönt med den här tråden, här kan man ventilera och prata i "normal samtalston". För att inte tala om allt ögongodis och mängder av kaffe här finns.

• Troll1

Så käckt att allt blev centrerad, inte bara katten.

• didis

Åh, så BORDE jag känna mig nu när jag sitter på jobbet (som katten alltså) men tyvärr är jag både trött och arbetsskygg idag...

Troll1 - hur har det gått med tanden - blir den bättre eller sämre eller är det likadant? Reagerar den bara vid tuggning eller känns det vid kyla och värme också??

Svar på tråden Tantvarning 3