• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Panzerfaust
    MulleNuh skrev 2009-02-08 21:27:45 följande:
    haha fick en bild av hur du sitter där bakom skärmen helt käklös!! Du måste se rätt knäpp ut va??
    Helt crazy

Nädå, tanden tog med sig en redig bit käkben ut bara, riktigt mysigt blödde som en gris.
  • Im yours

Orginalrosen; Charonsås? Vad innehåller den Kan inte googla fram den, o vill gärna veta...........

• Troll1

Im yours skrev 2009-02-08 22:09:21 följande:
    Orginalrosen; Charonsås? Vad innehåller den Kan inte googla fram den, o vill gärna veta...........

Jag TROr det stavas Sharonsås, om det kan vara till ngn hjälp?

• Originalrosen

Choronsås är bearnaisesås med tomatpuré och extra dragon. Gott till rött kött, tycker jag.

• Troll1

Originalrosen skrev 2009-02-08 22:17:25 följande:
    Choronsås är bearnaisesås med tomatpuré och extra dragon. Gott till rött kött, tycker jag.

Jaha... Vad är Sharonsås då? Serveras på restauranger har jag sett. *Förvirrad*

• MulleNuh

Fy fan. Lät inte som nån höjdare..
    Dom har sagt att man måste operera ut min tand eftersom den inte växer ut.. Har haft riktigt ONT ca 4 ggr/år i nu kanske 8 års tid.. Kanske är dags?!

Panzerfaust skrev 2009-02-08 21:53:28 följande:
    Helt crazy Nädå, tanden tog med sig en redig bit käkben ut bara, riktigt mysigt blödde som en gris.
  • Panzerfaust

Samma sak stavas olika bara

Troll1 skrev 2009-02-08 22:18:20 följande:

Jaha... Vad är Sharonsås då? Serveras på restauranger har jag sett. *Förvirrad*
  • Diz

Hejhej tanterna!

Tillbaks efter runda på lokala köpcentret... Det blev ett par byxor, en tröja med bling och en BH. Tröjan var en storlek mindre än vanligt, byxorna 2 storlekar mindre (! ) och det bästa, BHn samma storlek!

Nu väntar probowl på viasat (all-stars matchen i nfl) och qualitytime med mannen. Pöss på er tantisar!

• passionsblomman

Ha! GODMORGON TANTERNA!!!!

Observera att jag är först ut denna morgonstund!
    Har varit uppe sedan 05.30 idag, för syrran skulle ju åka vidare till flyget, så man fick ju lov att servera lite frukost...

Svar på tråden Tantvarning 3