• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Some nice quality time

didis skrev 2009-02-08 18:27:35 följande:
    Tja mer romantiska aktiviteter HAR vi haft för oss i våra dagar men livet kan inte vara romantik allena. Ibland är det rotfyllningar också
  • Troll1

Hej o gokväll i tråden!

har varit på kalas idag, en hel hoper av min närmsta släkt har fyllt år. Några av dem har varit utomlands, så vi slog ihop allt och hade en mysig em. Min bror kom hem nyss från Sydafrika. Vi tittade på bilder som var så fina!

Rotfyllning? Ayyeiee.. Har haft svårt att äta där jag bitit på nöten, men jag lydde Didis råd och låter den vila. Ska jag använda tandtråd lite försiktigt, ifall ngn bit av skalet fastnat mellan tänderna?

• Im yours

Hmmmmmmmmm, jag tillhör definitivt den skaran som fuck up, skiter i alla hjärndöda, dagis-trådar. Oh god, vad skönt att få det sagt

Här i min stad har det snöat som bara den. Kommer faktiskt i S-svalls- stämning, såååååååååååå sagolikt, vackert har nog aldrig Örebro varit förut. Snöröjningsavdelningen lär ha full tupp , Och jag är glad över att jag inte har någon bil att skotta fram.

Kramar till alla!

• MulleNuh

Ohh Didis.. Kan du dra min visdomstand?! Jag är RÄDD!!

• Daa

Trevligare att drälla i den här tråden och prata choklad och Johnny D.

joo, det är så vackert med snö. Vi har iofs haft snö ganska länge nu, men lite för lite för ett schysst skoterföre. Fast imorrn när det är dags att leta fram bilen för att ta sig till jobbet är det nog inte lika roligt längre.

Im yours skrev 2009-02-08 18:45:14 följande:

Hmmmmmmmmm, jag tillhör definitivt den skaran som fuck up, skiter i alla hjärndöda, dagis-trådar. Oh god, vad skönt att få det sagt Här i min stad har det snöat som bara den. Kommer faktiskt i S-svalls- stämning, såååååååååååå sagolikt, vackert har nog aldrig Örebro varit förut. Snöröjningsavdelningen lär ha full tupp , Och jag är glad över att jag inte har någon bil att skotta fram.Kramar till alla!
  • Originalrosen

*klappar mig på magen*

Åh, så gott! Åt en fantastisk entrecote som maken stekt, lite god potatis till, bearnaisesås OCH Charonsås serverat med fetaostsallad och ett glas vin till.

Undrar just vad det är på TV ikväll, är lite seg i kolan.

• Panzerfaust
    MulleNuh skrev 2009-02-08 18:52:39 följande:
    Ohh Didis.. Kan du dra min visdomstand?! Jag är RÄDD!!
    Hatar visdomständer...blev av med käkben när jag drog mina samt att det var ngn skum "tumör" under den ena, nasty.
  • MulleNuh

haha fick en bild av hur du sitter där bakom skärmen helt käklös!! Du måste se rätt knäpp ut va??

Panzerfaust skrev 2009-02-08 21:22:25 följande:
    Hatar visdomständer...blev av med käkben när jag drog mina samt att det var ngn skum "tumör" under den ena, nasty.
  • Troll1

Daa skrev 2009-02-08 18:43:07 följande:
    Troll1: kul med kalas! Har de varit utomlands länge?

Han var där med fru o två tonårsbarn i ca 3 v. Bilade, cyklade, promenerade osv. Vinodlingarna var poppis. {#lang_emotions_cheers} Min syster med man och två mindre barn har varit på Teneriffa. {#lang_emotions_sunny}
    Nä, det ilar i tanden... *gnäller*

Svar på tråden Tantvarning 3