• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden

Kanske länkar som passar i Porr tråden

Diz skrev 2009-02-08 02:01:54 följande:
    haha, ja, herregud... klänningen finns ju, så uppenbarligen är det ju någon som gillar den... Gudbevars... Finns en massa skrämmande inom området "bröllop"... tackyweddings.com/2008/02/18/bad-wedding-dres.../tackyweddings.com/2008/10/30/outer-limits-tac.../tackyweddings.com/2008/09/10/super-slutty-wed.../tackyweddings.com/2008/04/03/bad-wedding-pics.../hahaha
  • passionsblomman

Diz: Det var det värsta...himmel!
    Några av de där var riktigt sorgliga...

Jaså, har skaran decimerats på bt? Ja, då får vi hoppas att det lämnats en tydlig motivering den här gången då, så hon slipper undra varför.

Heloise: GÖR inte så mot mig!!! Den lilla hunden du hade fick mig på så gott humör jämt! Ta tillbaka! NUNUNUNUNUNUUUU!

• lillabruden

tjohej

nu har jag kommit ikapp lite. Vad handlade Baby S tråden om och varför blir Mulleh jämt indragen i en massa anmälningar o skit?! Fattar inte folk att hon är tant, vilket betyder att hon har vissa rättigheter!

Sitter o myser med mina fåglar...dem har äntligen tystnat efter att hållt högskrikande kör här hemma... nu är dem goa igen

Inatt jobbar jag så om någon tittar in runt 1-2tiden så kanske jag sitter här med
    Måste plugga körkorts teori dem kommande nätterna dock....2 dubbel lektioner o sen lilla uppkörningen *hoppas*
    En månad fram i tiden kanske jag har mitt körkort!!!

Jag har mailat runt Skåne efter "min" klänning.... tror ni jag hittar den billigare? Det är trots allt årets modell......kanske hopplöst, vi får se.

kram på er

• Panzerfaust

Baby S tråden handlade om att 3 personer ville ha tillbaka sin vapendragare oavsett vad hon blivit avstängd för. I processen lyckades de med konststycket att förolämpa en handfull BT användare. Världsklass helt enkelt.

• passionsblomman

Ingen människa som var med igår orkar tänka mer på den tråden tro jag faktiskt, och den går bortom det som går att beskriva i dumhet...

Syftet med tråden var att genom ett upprop få tillbaka nämnda Baby, som blivit avstängd för lång tid framöver.
    Hon hadevisst inte fått veta varför, vilket man ju förstår att hon och vännerna undrar över.

Vi andra undrade också, och ingen skrev ju under, då ingen visste vad det handlade om från början.
    Plöstsligt är TS arg på mUlle och säger att hon minsann borde varit avstängd istället så som hon kutar runt och hotar folk. ( )

Då blev det en aning irriterad stämning...om det nu inte redan var det.

Sedan togs hela tråden bort med ett poff.

Jag tror det kan duga som sammanfattning. Hädanefter tänker jag inte ägna den tråden en tanke eller mer energi. It´s gone Baby gone...

lillabruden skrev 2009-02-08 13:45:04 följande:
    tjohejnu har jag kommit ikapp lite. Vad handlade Baby S tråden om och varför blir Mulleh jämt indragen i en massa anmälningar o skit?! Fattar inte folk att hon är tant, vilket betyder att hon har vissa rättigheter! Sitter o myser med mina fåglar...dem har äntligen tystnat efter att hållt högskrikande kör här hemma... nu är dem goa igen Inatt jobbar jag så om någon tittar in runt 1-2tiden så kanske jag sitter här med Måste plugga körkorts teori dem kommande nätterna dock....2 dubbel lektioner o sen lilla uppkörningen *hoppas*En månad fram i tiden kanske jag har mitt körkort!!! Jag har mailat runt Skåne efter "min" klänning.... tror ni jag hittar den billigare? Det är trots allt årets modell......kanske hopplöst, vi får se.kram på er
  • Diz

Hej på er tanter... Och mörka blå är det faktiskt jag har...

Vaken har jag varit länge, men morgonen har gått åt till mys med barnen och maken spelandes wow. Min kompensation kommer nu: vi ska till familia och köpa byxor till mig, alla mina par ramlar av arslet... Amning is good shit! Möjligtvis blir det en BH också, då tvättmaskinen har ätit upp min favoriter.

Ahwell, trevlig dag på er, jag återkommer nog ikväll. Vi ska förbi och titta på möjlig festlokal också, utvärdering kommer sen. *spännande*

• Heloise

Men jag har ju förorat alla mina marbles; ge det ett par dar så kommer vovven tillbaka
    Är på strålande humör, min kollega hittade en sån rolig lapp, man ska inte skratta åt andra jag vet det är fult men han vet inte att vi skrattar.
    Det är en lapp där en kile skrivit ner sina mål för 2009 väldigt roligt!!

passionsblomman skrev 2009-02-08 13:41:07 följande:
    Diz: Det var det värsta...himmel! Några av de där var riktigt sorgliga...Jaså, har skaran decimerats på bt? Ja, då får vi hoppas att det lämnats en tydlig motivering den här gången då, så hon slipper undra varför.Heloise: GÖR inte så mot mig!!! Den lilla hunden du hade fick mig på så gott humör jämt! Ta tillbaka! NUNUNUNUNUNUUUU!
  • passionsblomman

*väntar på lilla vovven*

Man blir lite nyfiken på den där lappen...

Heloise skrev 2009-02-08 14:33:41 följande:
    Men jag har ju förorat alla mina marbles; ge det ett par dar så kommer vovven tillbaka Är på strålande humör, min kollega hittade en sån rolig lapp, man ska inte skratta åt andra jag vet det är fult men han vet inte att vi skrattar.Det är en lapp där en kile skrivit ner sina mål för 2009 väldigt roligt!!
  • Heloise

Några av målen 2009 var
    *bli snygg
    *skata mer
    *skaffa en flickvän
    *skaffa ett jobb
    *bli trevlig, och snäll men inte för snäll!( står faktiskt så)
    *Kn--la runt mindre( kul när det står under bli snyggare)
    *göra en film
    *bli mer kreativ
    litet utdrag bara

passionsblomman skrev 2009-02-08 14:39:17 följande:
    *väntar på lilla vovven*Man blir lite nyfiken på den där lappen...
Svar på tråden Tantvarning 3