Ingen människa som var med igår orkar tänka mer på den tråden tro jag faktiskt, och den går bortom det som går att beskriva i dumhet...
Syftet med tråden var att genom ett upprop få tillbaka nämnda Baby, som blivit avstängd för lång tid framöver.
Hon hadevisst inte fått veta varför, vilket man ju förstår att hon och vännerna undrar över.
Vi andra undrade också, och ingen skrev ju under, då ingen visste vad det handlade om från början.
Plöstsligt är TS arg på mUlle och säger att hon minsann borde varit avstängd istället så som hon kutar runt och hotar folk. (
)
Då blev det en aning irriterad stämning...om det nu inte redan var det.
Sedan togs hela tråden bort med ett poff.
Jag tror det kan duga som sammanfattning. Hädanefter tänker jag inte ägna den tråden en tanke eller mer energi. It´s gone Baby gone...
lillabruden skrev 2009-02-08 13:45:04 följande:
tjohejnu har jag kommit ikapp lite. Vad handlade Baby S tråden om och varför blir Mulleh jämt indragen i en massa anmälningar o skit?! Fattar inte folk att hon är tant, vilket betyder att hon har vissa rättigheter! Sitter o myser med mina fåglar...dem har äntligen tystnat efter att hållt högskrikande kör här hemma... nu är dem goa igen Inatt jobbar jag så om någon tittar in runt 1-2tiden så kanske jag sitter här med Måste plugga körkorts teori dem kommande nätterna dock....2 dubbel lektioner o sen lilla uppkörningen *hoppas*En månad fram i tiden kanske jag har mitt körkort!!! Jag har mailat runt Skåne efter "min" klänning.... tror ni jag hittar den billigare? Det är trots allt årets modell......kanske hopplöst, vi får se.kram på er