• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Det var Blyg Brud!

tonårsmorsa skrev 2009-02-07 23:58:52 följande:
    Besservvisser: Tack för drinken. Skål!Mulle: Minns den där tråden. Ditt s.k. hot var välriktat. Dessutom var den tråden var fylld med fula påståenden.Didis: Jag har aaaldrig gjort DET. Mulle har däremot erkänt att Micke fått komma till vid 2 tillfällen. Sen minns jag inte riktigt vem det var som rekommenderade dessa gymnastiska övningar 2 ggr per dag.
  • MulleNuh

ah va skönt! Tack..

tonårsmorsa skrev 2009-02-07 23:58:52 följande:
    Besservvisser: Tack för drinken. Skål!Mulle: Minns den där tråden. Ditt s.k. hot var välriktat. Dessutom var den tråden var fylld med fula påståenden.Didis: Jag har aaaldrig gjort DET. Mulle har däremot erkänt att Micke fått komma till vid 2 tillfällen. Sen minns jag inte riktigt vem det var som rekommenderade dessa gymnastiska övningar 2 ggr per dag.
  • passionsblomman

Du måste börja vara i de (den ) rätta trådarna, så du får del av alla roliga samtal!

Besservvisser skrev 2009-02-08 00:01:29 följande:
    Snackar ni tanter om S-E-X (viskat högt)??? Pratar ni inte om stödstrumpor och grannypanties?
  • didis

Möjligen om hur man har sex med både stödstrumpor och grannypanties

Själv har jag inget av ovanstående men väl både benvärmare och bettskena. Och ja, det går att ha sex trots det om man bara är tillräckligt sugen

Snackar ni tanter om S-E-X (viskat högt)??? Pratar ni inte om stödstrumpor och grannypanties?
  • Im yours

Oups, tack för drinken. Kära nån, här har man suttit och glott då kommisarie Wallander reder ut värsta brottet.

Sedan kommer jag till mitt ljuvliga hjärnspa, och vad får jag höra talas om? Krig, och hat. Hat, och krig. Rätta mig gärna om jag har fel, men här i stan har ingen varning för att ytterligare ett krig brytit ut, synts till Har det gått ut något larm hos er????????? HALLÅ, hallå jag vill veta.

Varför hänger man här på BT, om man bara vill skapa ett rent helvete. Nej, då är det bättre att ha lite skit i hörnen. Det sa alltid min mormor, o hon var minsann en riktig tant.

Ja, tack. Gärna en drink till - tack så mycket.

Förskylningar, tandåkommor, och all annat "ontande". Måtte de försvinna samma väg som elaka tråd hittapåare. Snyft........... hämtar en bomullsnäsduk, snyft.......... usch så j-a tråkigt

Tröstekramar till alla mina vänner i tanttråden. Det absolut goaste tillhållet i hela cybervärlden

• tonårsmorsa

Det gör vi också. För att betecknas som tant ska man visst uppfylla regeln att alltid ha trosorna på när man går på krogen. Själv kom jag in i den här tråden efter att ha haft en dröm där jag ute på krogen upptäckte just avsaknaden av trosor. (Någon sa något om åldersnoja, men jag förstår ingenting, är ju max 28 - eller nåt). VAR KOM DE 2 TONÅRINGARNA FRÅN?

• didis

När jag fyllde 30 (och det var ju igår tror jag?) sade min pappa - "jag förstår inte att jag har en dotter som fyller 30, jag är ju bara 30 år själv".

Jag får itne heller tiden att riktigt gå ihop. Jag menar, såå länge sedan var det inte jag gick på gymasiet och nu går min dotter där??

tonårsmorsa skrev 2009-02-08 00:08:57 följande:
    Det gör vi också. För att betecknas som tant ska man visst uppfylla regeln att alltid ha trosorna på när man går på krogen. Själv kom jag in i den här tråden efter att ha haft en dröm där jag ute på krogen upptäckte just avsaknaden av trosor. (Någon sa något om åldersnoja, men jag förstår ingenting, är ju max 28 - eller nåt). VAR KOM DE 2 TONÅRINGARNA FRÅN?
  • tonårsmorsa

Stannar kvar!

passionsblomman skrev 2009-02-08 00:12:13 följande:
    nån som hänger med efter pausen?
Svar på tråden Tantvarning 3