• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

HUUUR kan det ha gått till???

Jag frågade den enda moderatorn online om det inte var något i den tråden en moderator hade lust att kommentera...
    Apropå alla frågor om vad moderatorerna egentligen gör och att folk blir hotade osv osv...

och innan dess LÄR det ha postats en anmälan eller sju skulle jag tro.

tonårsmorsa skrev 2009-02-07 23:22:48 följande:
    Japp, men nu tror jag den tråden försvann.
  • tonårsmorsa

Och jag som satt och funderade över HUR mycket sand jag skulle lägge i hinken innan jag klappade till. Kanske tur för mig att tråden hann stängas ner.

passionsblomman skrev 2009-02-07 23:34:08 följande:
    HUUUR kan det ha gått till??? Jag frågade den enda moderatorn online om det inte var något i den tråden en moderator hade lust att kommentera...Apropå alla frågor om vad moderatorerna egentligen gör och att folk blir hotade osv osv...och innan dess LÄR det ha postats en anmälan eller sju skulle jag tro.
  • MulleNuh

Jag KAN ha använt ordet jävligt ist för jäkligt..

• Panzerfaust
    MulleNuh skrev 2009-02-07 23:40:25 följande:
    Ja det gör ju det hela så mycket värre, nu är det ju Adolf Hitler, Josef Stalin, Pol Pot och Mulle Nuh.
  • tonårsmorsa

Ja det förklarar ju allt

MulleNuh skrev 2009-02-07 23:40:25 följande:
  • passionsblomman

Har människan fattat att hon borde be om ursäkt? det gjorde hon ju faktiskt efter sitt hutlösa påstående mot Panzer...

...dig verkar hon bra mycket argare på...är du säker på att du inte sa "för jag vet va´ru bor" också?

• MulleNuh

hahahahahaha.. Ja men fy!

Panzerfaust skrev 2009-02-07 23:42:58 följande:
    Ja det gör ju det hela så mycket värre, nu är det ju Adolf Hitler, Josef Stalin, Pol Pot och Mulle Nuh.
  • Besservvisser

*kastar mig in i tråden och delar ut drinkar till alla*

• MulleNuh

Nej jag får ingen ursäkt skriver hon! Hon önskar också att BabyS fanns här så hon kunde intyga mitt "hot"!
    JAG har tom bett HENNE om ursäkt för att hon uppfattade det som att jag hotade henne! Skrev att jag är ingen som hotas..

Hon skrev också att alla sitter och änglaförklara mig där inne och att jag då borde bli nöjd för hämnden!

haha ja men om nu alla sitter och änglaförklarar mig så kanske det betyder att jag inte är någon hemsk jävel som hotar folk åt höger o vänster!

passionsblomman skrev 2009-02-07 23:45:43 följande:
    Har människan fattat att hon borde be om ursäkt? det gjorde hon ju faktiskt efter sitt hutlösa påstående mot Panzer... ...dig verkar hon bra mycket argare på...är du säker på att du inte sa "för jag vet va´ru bor" också?
  • gosbruden

OOO.. en drink, vad gott!

var in i vänta med sex tråden och läste lite.
    Frågade sambon om han tyckte att vi skulle vänta och vad svarar han..
    Ja, om du frågar mig kvällen innan bröllopet så kan jag vänta vilken nöt han är... trodde först han var allvarlig för han dröjde lite på sitt första Ja..

Svar på tråden Tantvarning 3