• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Didiiis: HILFE! Jag bet på en pistagenöt som hade skalet kvar, jag trodde det var borta... Det gör ont nu. Jag lagade ju alldeles i närheten häromveckan. Vad ska jag göra? Tror du det behövs kollas på. Känns inte som att ngt lossnat men....
    Hagagahgaga. {#lang_emotions_embarassed}

• didis

Avvakta några dagar och se om det går över. Det KAN var så att tanden blivit överbelastad och då försvinner besvären gradvis (men detkan t någon vecka).

Om du misstänker att något sitter löst men liksom fastkilat så det "kippar" - gå omedelbart till tandläkare för då kan det mycket snabbt bli omfattande cariesangrepp! Bitar som lossnat helt är det inte lika bråttom med.

Men om det inte gör alltför ont - avvakta några dagar och belasta inte tanden utan tugga på andra sidan.

didis, leg tandläkare

Troll1 skrev 2009-02-07 22:16:03 följande:
    Didiiis: HILFE! Jag bet på en pistagenöt som hade skalet kvar, jag trodde det var borta... Det gör ont nu. Jag lagade ju alldeles i närheten häromveckan. Vad ska jag göra? Tror du det behövs kollas på. Känns inte som att ngt lossnat men....Hagagahgaga.
  • Heloise

så jävla mkt puckon överallt, det bara svämmar av dem. Blir så less!

• passionsblomman

Å javisstja! Hon har så jäkla fin bukett! klart du kan köra det stuket! kanske trä lite blommor på strån också för att få fallet..Det finns inte blå tulpaner ju, utan du behöver skapa samma känsla men på lite annat sätt...

*vill gör buketter till alla tanter och skaaaaapa hejvilt, hjärnan får överslag...*

Heloise skrev 2009-02-07 22:20:20 följande:
    www.brollopstorget.se/hem/lillp/galleri.php
  • Troll1

didis skrev 2009-02-07 22:19:22 följande:
    Avvakta några dagar och se om det går över. Det KAN var så att tanden blivit överbelastad och då försvinner besvären gradvis (men detkan t någon vecka).Om du misstänker att något sitter löst men liksom fastkilat så det "kippar" - gå omedelbart till tandläkare för då kan det mycket snabbt bli omfattande cariesangrepp! Bitar som lossnat helt är det inte lika bråttom med.Men om det inte gör alltför ont - avvakta några dagar och belasta inte tanden utan tugga på andra sidan.didis, leg tandläkare

Åh så snällt! tack för hjälpen tant tandläkaren. {#lang_emotions_heart}

• Heloise

Hmm marsalken är stins och kan säkert fixa så att ett st blå bukett kan åka tåg från sthlm till gävle runt 25 juli eller så

passionsblomman skrev 2009-02-07 22:26:09 följande:
    Å javisstja! Hon har så jäkla fin bukett! klart du kan köra det stuket! kanske trä lite blommor på strån också för att få fallet..Det finns inte blå tulpaner ju, utan du behöver skapa samma känsla men på lite annat sätt...*vill gör buketter till alla tanter och skaaaaapa hejvilt, hjärnan får överslag...*
  • didis

Ingen orsak!!

Med lite otur är det tanden du just lagat, tänderna är mer känsliga när de är nylagade.

Troll1 skrev 2009-02-07 22:26:09 följande:

Åh så snällt! tack för hjälpen tant tandläkaren.
  • Troll1

Nä, nu ska jag vara lite social här hemma.
    Puss & Kram alla goa tanter!

• passionsblomman

Vad tror ni om att skaffa ngt slags företagstågluffarkort och kuska land och rike runt mad buketter till särskilt viktiga tanter? VIP-tanter alltså?

Åh,jag är så nyfiken på er allihopa!!

Heloise skrev 2009-02-07 22:28:09 följande:
    Hmm marsalken är stins och kan säkert fixa så att ett st blå bukett kan åka tåg från sthlm till gävle runt 25 juli eller så
Svar på tråden Tantvarning 3