• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Kasta en snuskshake på bananbrudarna så den används till något nyttigt!

Jag bjuder på cyber-äppelpaj som tröst så här i diettider... Den kan inte sätta sig på någons mage, utom min, för hos mig finns den på riktigt...

Heloise skrev 2009-02-07 19:33:38 följande:
    Mm jag får krypa till korset och inse att ren kur inte är för mig Helöa min kropp revolterar emot det; har i dag hunnit med att kräkas, samt få mens( modell syndaflod sry TMI) vilket ju kom som en överraskning det var liksom 8 år sen sist!!!!!!! jag får nöja mig med kombi kur dvs ett mål mat om dagen resten snuskshakes.Så jävla puckade är bananbrudarna, vi ska göra ett grupparbete och de har bestämt och gjort det sen skriver de lite spydigt att jag kan ju göra ngt oxå. GÖRA VAD DÅ??? Vi har ju itne bestämt vad fan vi ska skriva om hur ska jag då kunna göra min del, så arg så jag kokar.
  • Heloise

haha mmm synd att de är så dyra bara. Kanke kan ha en sån där bamse brydbukett som Diana hade då ser ju inte folk att jag ser ut som en julgris Sen verkar stora delar av min hjärna försvunnit; lite tråkigt men men smällar man får ta

• passionsblomman

Ja! Ta en stooor brudbukett och ät mat! Det fattar du väl att du blir matt och konstig av bara sådana där pulver!!!

Och särskilt under mens också! *klappar och pysslar om lite*

Heloise skrev 2009-02-07 19:39:50 följande:
    haha mmm synd att de är så dyra bara. Kanke kan ha en sån där bamse brydbukett som Diana hade då ser ju inte folk att jag ser ut som en julgris Sen verkar stora delar av min hjärna försvunnit; lite tråkigt men men smällar man får ta
  • Heloise

Ja fast det är ju det som är så underligt, jag ska inte ha mens nu eller alltså om man går efter när jag har äl så ska jag inte ha på 20 dagar men jag har ju inte haft på 8 ÅR. Måste ju vara ett tecken på att det inte står rätt till när indianerna kommer rusande i full karriär.
    Du är gullig du jag är i desperat behova av klappar och om pyssel. Snart gråter jag en skvätt

passionsblomman skrev 2009-02-07 19:46:26 följande:
    Ja! Ta en stooor brudbukett och ät mat! Det fattar du väl att du blir matt och konstig av bara sådana där pulver!!!Och särskilt under mens också! *klappar och pysslar om lite*
  • passionsblomman

*Totalt förvirrad* Har du inte haft måntan på 8 år??? VA?

Nej, det är inte balans på kroppen när du reagerar sådär! ÄT MAT!!!

*klappar om extra mycket, såja såja! Allting blir jättebra och bananbrudarna kan slänga sig i väggen ocg du kommer att vara vacker och skön som en sommargryning när du gifter dig UTAN shake-plågeri!!!*

Heloise skrev 2009-02-07 19:48:31 följande:
    Ja fast det är ju det som är så underligt, jag ska inte ha mens nu eller alltså om man går efter när jag har äl så ska jag inte ha på 20 dagar men jag har ju inte haft på 8 ÅR. Måste ju vara ett tecken på att det inte står rätt till när indianerna kommer rusande i full karriär.Du är gullig du jag är i desperat behova av klappar och om pyssel. Snart gråter jag en skvätt
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-02-07 19:55:33 följande:
    *Totalt förvirrad* Har du inte haft måntan på 8 år??? VA?
    Hormonspiral ftw, ingen pms på 8år heller...
  • passionsblomman

Sedärja! Å, det hinner hon ta igen framöver.

Vad gör du då? Tröstar du och klappar om eller vad sysslar du med? Det är sådana här dagar du ska plocka fram alla komplimangerna och stora famnen! Ifall du nu skulle sväva i okunskap om det! Seså! Du har fått armar för att kunna kramas...

Panzerfaust skrev 2009-02-07 20:19:15 följande:
    Hormonspiral ftw, ingen pms på 8år heller...
  • Angelikasen

Hej!

Nu är jag tillbaka, nån som saknat mig??

• passionsblomman

Hellooo! var har du hållit hus? *letar i minnet ifall du redan berättat det*

Angelikasen skrev 2009-02-07 20:25:17 följande:
    Hej!Nu är jag tillbaka, nån som saknat mig??
  • Angelikasen

Det började förra torsdagen med att min son blev förkyld med feber mm. Sen blev han kräksjuk på det, och lagom när han började gå att hantera igen fick jag den värsta förkylningen jag har varit med om nånsin tror jag, med feber ont i både pann-och bihålor huvudvärk, snorig näsa, nästäppa och allt You Name It. Idag är första dagen som jag kan sitta framför datorn eller TV:n utan att ögonen går i tusen bitar, och till det så håller trummhinnorna på att sprängas när min nu friske tvååring leker högljutt med sina bilar...

Svar på tråden Tantvarning 3