• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Go morron...

Jaha är det melodifestivalen ikväll då..
    Ohhh Scotts. Förlåt mig, men tillåt mig att skratta..

HUUUR kan han i tv-reklamen stå och försöka se SKITSEXIG och cool ut medans han samtidigt sjunger: Lilla rara fröken fräken! I från FRIKEN!

• MulleNuh

Ska tillägga att min OT-tråd jag gjorde så genomtänkt var ju också från Scotts!! Hallåååå du gamle indian.
    Ja dom grabbarna vet ju hur man väljer dom COOLA låtarna..

• lillabruden

godmorgon.. nu har jag inte varit inne och läst på ett par dagar och jag orkade inte läsa alla tusen inlägg...sorry! men jag läste era reaktioner på mitt inlägg om klänningarna jag provade.
    Jag provade på Romantica och Palm Design, här i malmö. Och dem var ju trevliga och snälla annars, men dem är kanske lite....hhmmm....arbetsskadade? Romantica var bättre och en av dem tjejerna där var så go att jag ville ha henne men där var ju fullt med folk-..... P-D var dem som ville jag skulle tvätta händerna och sen tyckte jag skulle gå ner i vikt.

Att man skulle vara 34 i storlek hade inte räckt för deras 34 är som en 11åring!!!! Det är ju dem som gör klänningarna, inte butikens fel, men dem kunde ha sagt till mig att stl inte var "normala" när jag sa att jag inte visste vilken stl jag skulle ha
    Ska iallafall till gymmet idag. Man kanske inte går ner i vikt men lite fastare vill jag ändå bli....

Jag ska kolla in fler butiker i Malmö och Lund. Har fått tips om Staffanstorp med. Dessutom har jag hittat den klänningen jag gillade mest, hemsida och alla försäljare i sverige Dags att maila lite Nån borde ju ha min storlek......?

Hoppas ni alla mår bra och att alla kryat på sig nu!!!
    Jag ska komma in lite oftare igen, har bara varit mycket med jobb nu och så har jag inte riktigt orka tänka mer på bröllop efter klänningskatastrofen....(nu överdriver jag )

Stor kram till er alla!!!!

• Soon and very soon

lillabruden: lycka till med klännings letandet!!
    o alla andra ni är ju sååå sköna, men ni skriver ju så pennan glöder
    ha en trevlig helg alla!

• Originalrosen

Schlagerfestivaldags! Bäst att bulla upp med vin, ost, röd paprika och fasta päron - mums!

Får ta snöscotern till butiken idag.

• Daa

Snöskotern till butiken! Vilken bra idé! Och här sitter jag och väntar på att bilen ska bli upptinad... (Å andra sidan är det ju en bra ursäkt för att hänga på i tanttråden istället för att göra Sånt Man Borde )
    Hur kan det snöa samtidigt som det är -19?

Hoppas det går bra med letande och finnande, lillabruden. Är det klänningen du har i galleriet?

• Troll1

MulleNuh skrev 2009-02-07 07:44:30 följande:
    Ska tillägga att min OT-tråd jag gjorde så genomtänkt var ju också från Scotts!! Hallåååå du gamle indian.Ja dom grabbarna vet ju hur man väljer dom COOLA låtarna..

Haha, ja det är grymt skrattretande!

• gosbruden
    MulleNuh skrev 2009-02-07 07:28:28 följande:
    Go morron...Jaha är det melodifestivalen ikväll då..Ohhh Scotts. Förlåt mig, men tillåt mig att skratta..HUUUR kan han i tv-reklamen stå och försöka se SKITSEXIG och cool ut medans han samtidigt sjunger: Lilla rara fröken fräken! I från FRIKEN!
    Be inte om ursäkt för din fantastiskt bra åsikter om scotts jag må gilla melodifestivalen men i år är jag skeptisk till ganska många av bidragen.
  • passionsblomman

Hejom fejom!

Idag MÅSTE jag dgöra lite levbart här hemma, med ond arm och allt, så här kan man inte BOOOO! *tvätta tvätta, diska, damma*

• lillabruden

hej igen allihopa!

nä klänningen är inte i galleriet...man fick inte fota i ena butiken om man inte hade beställt eller köpt den och jag fattar inte hur jag ska kopiera bilden från hemsidan....men har ni tid o ork så gå in på www.parisette.com och leta fram nr 4333.

Melodifestivalen? Nä, det är inte melodifestivalen...det är melodifestivalens jobbiga kusin som aldrig ger sig av!!! *morr* Jag saknar tiden då det fanns ett program från sverige o ett från Europa!!!! DET var melodifestivalen! Nu är det bara jobbigt....

kom på att jag har en kitkat i väskan

Svar på tråden Tantvarning 3