• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Du är ju helknäpp! Ska du varna och stänga av dig själv också?

Vad har du ätit egentligen?
    Inte fasen var det vanliga semlor där...eller godis...

Vilken fin bild du bytt till förresten!
    Man tappar ju bort sig så som det byts bilder här!

MulleNuh skrev 2009-02-06 22:20:24 följande:
    hhahahahaha ja jag vet.. Jag har anmält mitt inlägg!!
  • Daa

Hmm.
    Skulle bara titta in lite snabbt och kolla läget. Men det går ju inte. Titta in lite snabbt, alltså.
    Men det verkar vara trevligt här.

Kan iaf dra slutsatsen att jag får riktigt rejält mycket tantpoäng när det handlar om attityd till skor. Länge leve gott utrymme för tårna!

Tror inte jag ska försöka kommentera det där med godisätandet... det verkar krångligt!

• didis

Har du anmält till moderatorerna!? (låter som inkvisitionen )

MulleNuh skrev 2009-02-06 22:20:24 följande:
    hhahahahaha ja jag vet.. Jag har anmält mitt inlägg!!
  • Panzerfaust

Det var nog inte florsocker på de semlorna...

• passionsblomman

Nej nej, i tanttråden måste man ta det lugnt och ta sig en kaffe medan man kontemplerar över dagens visdomar och galenskaper. vara borta i många dagar ger vid handen att man har full tupp minst en dag att komma ikapp!

Daa skrev 2009-02-06 22:24:07 följande:
    Hmm.Skulle bara titta in lite snabbt och kolla läget. Men det går ju inte. Titta in lite snabbt, alltså. Men det verkar vara trevligt här. Kan iaf dra slutsatsen att jag får riktigt rejält mycket tantpoäng när det handlar om attityd till skor. Länge leve gott utrymme för tårna! Tror inte jag ska försöka kommentera det där med godisätandet... det verkar krångligt!
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-02-06 22:23:16 följande:
    Vilken fin bild du bytt till förresten!Man tappar ju bort sig så som det byts bilder här!
    Jättefin bild!

Jag har länge tänkt byta ut mina popcorn, de är ju inte så bröllopsaktiga direkt. Men å andra sidan tycker jag om popcorn. Hm tufft läge... (I-landproblem)
  • MulleNuh

haha ja det vore fint att stänga av sig själv..

Ja jag vet inte vad jag ätit..
    Är nog så övertrött bara.

passionsblomman skrev 2009-02-06 22:23:16 följande:
    Du är ju helknäpp! Ska du varna och stänga av dig själv också?Vad har du ätit egentligen? Inte fasen var det vanliga semlor där...eller godis... Vilken fin bild du bytt till förresten!Man tappar ju bort sig så som det byts bilder här!
  • Daa

Vara borta många dagar? Jag var här vid lunchtid!

Fanns det kaffe?

passionsblomman skrev 2009-02-06 22:27:25 följande:
    Nej nej, i tanttråden måste man ta det lugnt och ta sig en kaffe medan man kontemplerar över dagens visdomar och galenskaper. vara borta i många dagar ger vid handen att man har full tupp minst en dag att komma ikapp!
  • passionsblomman

Nej didis! Inte byta popcornen! Då blir jag helt desorienterad här i trådarna!

Det tog förresten ett bra tag innan jag fattade att det var popcorn du hade!

• gosbruden

tittar blygt fram igen.. jag har haft så fullt upp så jag inte hunnit med något alls känns det som.
    är jag ensam om att längta till melodifestivalen imorgon?

Svar på tråden Tantvarning 3