• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Panzerfaust

Vi har köpt stavar men det är för mycket snö och is för att det ska funka än, jag ska ned 20-25 kilo då väger jag ungefär vad jag gjorde som vältränad.

Shakes smakar bara så jävla illa.

• Hammerman

Proteinshakes med chokladsmak är det godaste som finns, hädare!

• Heloise

ja alltså det beror ju på
    Jag är nöjd om jag har gått ner 30, men skulle gärna gå ner mer.
    Jag verkar inte klara av att bara äta mindre ngn slags störning tror jag, kanske genetiskt
    Nä egentligen äter jag inte så jättefel jag rör inte på mig tillräcklligt, men eftersom jag ser ut som en julgris så blir det för jobbigt att röra på sig. Alltså skala bort det värsta så jag orkar röra mig som jag vill.
    Fast nu låter jag som om jag inte kan göra nått alls haha, jag går rätt ofta( när det inte är blankis som nu) annars cyklar jag på träningscykeln. Det är bara det att jag känner paniken komma krypande, jag kan inte se ut så här när vi gifter oss det går liksom inte, då får vi ställa in. Därför får jag ta drastiska tag.

• passionsblomman

Jo! Jag tog tjocktröja så det inte skulle synas så väldigt mkt igår...

Jag väger nästan 75 kg, och det räcker gott med 55 om man inte är mer än 163 cm över havet. Fast skulle jag nå 60 så vore det väldigt skönt det med. Jag vägde 50 kg för 10 år sedan...
    Så, det måste hejdas, annars kommer jag att dö i någon fett-sjukdom innan jag vet ordet av!

MulleNuh skrev 2009-02-06 18:57:58 följande:
    Näää inte har du så mycket att gå ner??!!
  • Heloise

Gick det bra att skotta? Mkt snö va

Panzerfaust skrev 2009-02-06 19:00:20 följande:
    Vi har köpt stavar men det är för mycket snö och is för att det ska funka än, jag ska ned 20-25 kilo då väger jag ungefär vad jag gjorde som vältränad.Shakes smakar bara så jävla illa.
  • Panzerfaust
    Hammerman1 skrev 2009-02-06 19:02:56 följande:
    Nä!

Tournedos, hasselbackspotatis och whiskysås är godare. Vid närmare eftertanke tror jag motorolja är godare än shakes...
  • Heloise

jag föredrar jordgubb, chokladen smakar inte tillräckligt mkt choklad Hade i lite kakao idag det vart bättre då.

• Panzerfaust
    Heloise skrev 2009-02-06 19:05:18 följande:
    Gick det bra att skotta? Mkt snö va
    Så länge du går fot om fot så är det välskottat...gå och jobba med dig.
  • passionsblomman

Det är inte gott! och man blir inte så mätt att man kan leva på det i en massa veckor!

Det duger som mellanmål eller nöd-lunch så man inte tappar blodsockret i golvet och råkar springa till grillen och köpa pommes, men det skulle jag aldrig kunna ha som enda näring i massa veckor!

• MulleNuh

Ahaa ok! Ja jag såg absolut inte iaf!! Och jag VET hur det är om någon säger: Men DU behöver inte banta! Du är så fin!!
    Man känner själv vad man måste helt enkelt..

passionsblomman skrev 2009-02-06 19:03:46 följande:
    Jo! Jag tog tjocktröja så det inte skulle synas så väldigt mkt igår... Jag väger nästan 75 kg, och det räcker gott med 55 om man inte är mer än 163 cm över havet. Fast skulle jag nå 60 så vore det väldigt skönt det med. Jag vägde 50 kg för 10 år sedan...Så, det måste hejdas, annars kommer jag att dö i någon fett-sjukdom innan jag vet ordet av!
Svar på tråden Tantvarning 3