• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Nej, någon dussinvara är hon inte, jag fick henne rekommenderad av en läkare jag känner och om något år går hon i pension tyvärr.

Hon frågade om jag tränar - nej sa jag ärligt.
    -Har du tränat?
    -Ja tidigare flera gånger i veckan.
    - Blev det bättre i axeln när du tränade ofta?
    - Nej egentligen inte (hade jag aldrig funderat över)
    - Då tycker jag du skall sluta träna! Innan du fått ordning på dina muskler skall du inte träna på gym mer!

Bara älskar man inte en så´n sjukgymnast!?

passionsblomman skrev 2009-02-06 16:43:48 följande:
    !!!!!DET var inte en dussintjej!Annars börjar jag ledsna på alla som bara undrar "!tränar du då?"Jag fick höra av min massör nu att jag är ganska sne och belastar vissamuskler helt fel och så.Men nu måste jag nog ha lite hjälp här, Typiskt att det är helg...
  • Troll1

Åhåjj, nu har jag läst klart... *pustar ut*

Så nu gråter Lisa... Kan ni vara sås nälla och inte massposta här tills jag har tröstat henne?

• didis
    Troll1 skrev 2009-02-06 17:14:32 följande:
    Kan ni vara sås nälla och inte massposta här tills jag har tröstat henne?
    Ingen fara för min del, snart kommer maken hem från jobbet och han tycker jag är så trååkig som sitter vid BT!!

Är jag väl inte!??
  • MulleNuh

Jag har inget att säga för en gångs skull.. Så nåt intressant från mig blir det inte heller. Fast det brukar det iofs inte vara annars heller..

• Troll1

Ok, här igen.

Läste samma som Passionsblomman (Panzertant och Heloises inlägg), men fick en inre syn av snöskyffel, brödkavel, julgrisar och en dammsugarslang runt halsen...

Stackars Passionsblomma! Ingen hit med värk! Jag masserar dig lite nu då, utan Floppatoffla.

Använd muskelsalva är mitt råd. Jag har en toppenbra, ska gå o kolla vad den heter strax.

Välkomna till alla nya, gamla, unga tanter till vårt lilla krypin! {#lang_emotions_coffee} Såg en stor hög med chokladmuffins nyss. Var är den nu???

• Originalrosen

*smaskar bulle efter smörgåsen*

• Heloise

är det patetiskt att sniffa i micron för att det luktar pasta där eftersom min kollega som är smal och fin värmt sin middag?

• Originalrosen

Ja, det är poäng på det, Heloise!

• Troll1
    Heloise skrev 2009-02-06 17:34:27 följande:
    är det patetiskt att sniffa i micron för att det luktar pasta där eftersom min kollega som är smal och fin värmt sin middag?
    Lite xxx varning där.... men jag vet vad du går igenom!!
  • Heloise

Ja jag får jobba ist där luyktar det svettigt blött fyllo inte alls lika frestande.
    Ska sluta gnälla promise!

Troll1 skrev 2009-02-06 17:37:59 följande:
    Lite xxx varning där.... men jag vet vad du går igenom!!
Svar på tråden Tantvarning 3