• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Heloise: Tufft program, så många dgr på bara pulver. Jag tycker faktiskt (tro´t eller ej) att Cambridges shakes är goda. Särskilt jordgubb, men även mintchoklad.
    Men efter en kur med mest dessa tröttnar man...

Jag gick ner 7 kg (=60 kg) till bröllopet, men vågar INTE väga mig nu! Känner mig som ett träsktroll. Ett godisfrossande sådant.

Passionsblomman: Jag hade traskat i Floppahtohfflor till dig om jag kunnat.

Hittade en bild på några av oss (scrolla ner ni som kräks av bilder nu.)
    Funderar på om tanten längst till vänster kan vara Mullenuh....
    nä kanske inte förresten.

• passionsblomman

Jaha , där ljög du nog lite, men ändå...

Jo, jag skiter eg i både våg och BMI men de hjälpaer ju ihop med klädstorlekarna och måttband för att få en uppfattning om vad som är lagom. Jag kan hålla mig mellan ca 50-62 kg utan att behöva känna att detär ngn fara, men när BMI säger "överviktig" då tycker jag det är jäkligt onödigt!

Sedan blir det så oproportionerligt med kläder när man inte är så lång som man borde för vidden, alltså, man har för korta armar och ben så allt sitter fult. Nej, jag måste kunna ha mindre storlek.

Förresten har du ljgit om dina tuttar också! jag såg att de var där!

MulleNuh skrev 2009-02-06 19:13:06 följande:
    Ahaa ok! Ja jag såg absolut inte iaf!! Och jag VET hur det är om någon säger: Men DU behöver inte banta! Du är så fin!!Man känner själv vad man måste helt enkelt..
  • MulleNuh

hahahaha.. Nej då.. Det kallas BH min vän!!

passionsblomman skrev 2009-02-06 19:19:41 följande:
    Jaha , där ljög du nog lite, men ändå...Jo, jag skiter eg i både våg och BMI men de hjälpaer ju ihop med klädstorlekarna och måttband för att få en uppfattning om vad som är lagom. Jag kan hålla mig mellan ca 50-62 kg utan att behöva känna att detär ngn fara, men när BMI säger "överviktig" då tycker jag det är jäkligt onödigt!Sedan blir det så oproportionerligt med kläder när man inte är så lång som man borde för vidden, alltså, man har för korta armar och ben så allt sitter fult. Nej, jag måste kunna ha mindre storlek. Förresten har du ljgit om dina tuttar också! jag såg att de var där!
  • BlygBrud

Im yours skrev 2009-02-06 17:55:33 följande:

En dag åkte t.ex 36 par skor in i containern. Var snäll, o fråga mig inte hur många par skor jag har
    hmmm känns som att vi tillhör samma klubb du och jag... Imeldorna

(ni kommer väl i håg Imelda Marco? Hon med hur många skor som helst?? )

Finns ett litet enkelt tre-fråge-test för att se om du kvalificerar dig. *harklar mig och rättar till glasögonen*

Fråga 1: Har du fler än 25 par skor? (inkl. stövlar)
    Fråga 2: Har du ett par skor i din ägo som du aldrig har använt?
    Fråga 3: Har du någon gång i livet handlat skor istället för mat?

Vaddå?? Mina egna svar???
    *rodnar lite*
    Fråga 1. Jo, jag har fler än 25 par skor..... *muttrar och vägrar uppge exakt antal*
    Fråga 2. Ja! Ett par bronsfärgade pumps. Har liksom inte blivit tillfälle ännu...
    Fråga 3. *rodnar* Jaaaa.... Men det var innan jag blev mamma!!!
  • BlygBrud
    MulleNuh skrev 2009-02-06 19:25:25 följande:
    satt du o spana in mina BRÖN??!!
    Nej, hon beundrade din snygga BH
  • Panzerfaust

Fan vad psykande det är när man får en låt på hjärnan och går och trallar på den hela tiden...

• passionsblomman

De syntes utan spaning, du sa att de var borta förut, men de sitter ju där! Man har väl ögon i skallen!

Hade du stoppat semlor i din bh då eller? hihi...

MulleNuh skrev 2009-02-06 19:25:25 följande:
    satt du o spana in mina BRÖN??!!
  • BlygBrud
    Panzerfaust skrev 2009-02-06 19:29:32 följande:
    Fan vad psykande det är när man får en låt på hjärnan och går och trallar på den hela tiden...
    få se...trallar du tyst, så det bara är psykande för dig själv... eller högt så att det även är totalt nervknäckande psykande för din omgivning???

Här hemma har vi nu i några timmar underhållits av en mycket ung sångare som trallat på "Kom och håll om mig..."

Barn är söta och rara..jag vet...men efter att i två timmar hört den klara barnrösten sjunga: "kom och håll om mig, släpp inte taget om mig..." så vill man verkligen hålla hårt i något och inte släppa taget......
Svar på tråden Tantvarning 3