• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-02-06 12:20:44 följande:
    Hellooo everybody! Nu fick min son inte sitta vid datorn mera. MIN TUR!!!! Vad gör alla?
    Hej!

Packar för min stora dotter ska till sin far. Däremellan dammsuger jag lite förstrött, har satt på två tvättar, nu segar mest i morgonrocken.

• Heloise

så otroligt fantastiskt söta, vill ha en nu!!

• MulleNuh

Hello!

Jaaa jag har börjat packa. Alla gardiner är nere och jag rensar bland alla kläder och prydnasskit..

Pjuu...

• Heloise

Det bästa med att flytta är ju ( förutom att flytta) att man städar ur, vi slängde jag vet inte hur mkt men gud vad skönt det var att få bort gammalt skit man inte anv.

MulleNuh skrev 2009-02-06 12:37:01 följande:
    Hello!Jaaa jag har börjat packa. Alla gardiner är nere och jag rensar bland alla kläder och prydnasskit..Pjuu...
  • passionsblomman

DÄÄÄR är ni ju hela bunten nästan!!!

Gu vad söta små djur du hade hittat där Heloise! De ser nästan ut som små seriefigurer!

Just det Mulle, du ska ju flytta snart... då är det gött att rensa ordentligt!
    man vill ju inte ha en massa skit med sig...fast det får man ändå!

Jag har tvätt att hänga och mer att köra, jag har massa mer städning också egentligen, men jag tror bestämt att jag måste ha lite mer kaffe först... *hämtar*

• Heloise

Men nu måste jag gå och dusch ska iväg till jobbet *suck*

• passionsblomman

Jag kan vara med dig på jobbet liksom som en liten ande...
    så kan du säga till asen att du har ett spöke med dig som de sa passa sig jäkligt noga för!

I bästa fall tror de dig.
    Alternativet är att de tror du är helt förryckt och därmed antagligen livsfarlig alldeles utan spöke.
    I båda fallen går de säkert därifrån!

Heloise skrev 2009-02-06 12:43:47 följande:
    Men nu måste jag gå och dusch ska iväg till jobbet *suck*
  • Troll1

Heloise: Vad tycker du om bilden lite längre upp? Finns ju viss risk vid alltför frekventerat besök av vissa personer här i tanttråden. *OBS skoj, hoppas jag inte skrämmer ngn blivande brudgum(ma) här*

Här är min absoluta favorit. Hade vi inte dansat just vals, så hade vi gosat till denna på bröllopet.

• passionsblomman

Men Trollet! Nu blir ju Mulle röksugen när de röker sådär på videon!

Joho! Hon har börjat röka igen, och nu måste hon peppas att gå tillbaka till den nya goda vanan! *svallerbytta med goda avsikter*

• MulleNuh

Skvaller bytta bingbång!!

passionsblomman skrev 2009-02-06 12:53:20 följande:
    Men Trollet! Nu blir ju Mulle röksugen när de röker sådär på videon!Joho! Hon har börjat röka igen, och nu måste hon peppas att gå tillbaka till den nya goda vanan! *svallerbytta med goda avsikter*
Svar på tråden Tantvarning 3