• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

ok jag har bestämt mig nu jag vill ha en Fransk bulldog villvillvillvill, varför är allt man vill ha så himla dyrt?
    18 000KR för en lite valp men så jäkla söta. Undrar om L är mottaglig för hundplaner när han powernappar?
    Ska gå och höra

• passionsblomman

Det var det värsta jag har hört!!! Varför SA du inte det din kokkoskalle så jag kunde bjuda dig på en bakelse??? Dumma dumma dej! nu får jag ju skämmas som satt och svullade i mig! Gör aldrig om det!
    Jag trodde du höll på med din obehövliga minskamagen diet ftf.

Ja GRATIS choklad på stan!!! Min son gillar mjölkchoklad, så han tjöt rätt ut när han såg den jättekakan! Han och far i huset har ätit halva redan...

Heloise, jag vill också ha en valp! Det är helt galet vad dyrt! 16000-17000 kostar de små Malterservalparna!
    Det har jag inte råd med!

MulleNuh skrev 2009-02-05 19:16:57 följande:
    hahaha men du är rolig du!! Ska jag erkänna varför jag bara drack en kaffe?! För att det var SVINDYRT och jag hade inte råd! Och hörru, nu glömmer du ju att berätta om chokladkakan du FICK på gatan!Jajjemensan. Passion fick en STOR chokladkaka helt gratis på drottninggatan!!!
  • MulleNuh

Men en valp!? Vad sägs om en liten söt dammråtta? Jag har flera stycken jag slumpar ut!!

Heloise skrev 2009-02-05 19:30:47 följande:
    ok jag har bestämt mig nu jag vill ha en Fransk bulldog villvillvillvill, varför är allt man vill ha så himla dyrt?18 000KR för en lite valp men så jäkla söta. Undrar om L är mottaglig för hundplaner när han powernappar?Ska gå och höra
  • passionsblomman

Var är Trollet, Lilla bruden, Blyga bruden, I´m yours, originalis....ja för att säga det kort: Var ÄR alla ikväll!!!

• Daa

Hej.
    *kikar in lite blygt*
    Det var så länge sen, och om man är lite försynt känns det svårt att hoppa in i diskussionen.

Heloise: jättefin klänning.
    Sitter och blir lite irriterad över vilken rätt expediter tar sig att vara otrevliga mot folk.

• passionsblomman

Heeej! Var har du varit så länge!!!

Daa skrev 2009-02-05 19:48:05 följande:
    Hej.*kikar in lite blygt*Det var så länge sen, och om man är lite försynt känns det svårt att hoppa in i diskussionen. Heloise: jättefin klänning. Sitter och blir lite irriterad över vilken rätt expediter tar sig att vara otrevliga mot folk.
  • Daa

Tja... tycker det är svårt att ta ordet IRL när det är många som har mycket att säga och jag inte direkt blir tilldelad ordet. Typ. Hade ingen aning om att det kunde kännas jobbigt även i en tråd. Knasigt, men sant.

Och så var förra veckan inte en bra vecka.

Och den här veckan har jag inte orkat sitta så mycket vid datorn. Influensan finns även i min del av landet.
    Har inte varit värst drabbad, och har faktiskt nästan bestämt mig för att gå till jobbet imorrn.

Men hör (läser) att det händer mycket hos tanterna!

Tänkte gå till jobbet imorrn iaf.

passionsblomman skrev 2009-02-05 19:50:04 följande:
    Heeej! Var har du varit så länge!!!
  • passionsblomman

*håller klaffen så någon annan vågar prata!*

Daa skrev 2009-02-05 19:58:05 följande:
    Tja... tycker det är svårt att ta ordet IRL när det är många som har mycket att säga och jag inte direkt blir tilldelad ordet. Typ. Hade ingen aning om att det kunde kännas jobbigt även i en tråd. Knasigt, men sant. Och så var förra veckan inte en bra vecka. Och den här veckan har jag inte orkat sitta så mycket vid datorn. Influensan finns även i min del av landet. Har inte varit värst drabbad, och har faktiskt nästan bestämt mig för att gå till jobbet imorrn. Men hör (läser) att det händer mycket hos tanterna! Tänkte gå till jobbet imorrn iaf.
  • Daa

Nu ska vi väl inte se det så...

en del har mer att säga och andra tar sig inte för att prata förrän diskussionsämnet för länge sedan är bytt. Fast det är väl egentligen det fina med ett sånt här forum, för det finns ju en fin citatfunktion, så man kan ta upp gamla ämnen nästan hur länge som helst!

passionsblomman skrev 2009-02-05 20:01:49 följande:
    *håller klaffen så någon annan vågar prata!*
  • passionsblomman

*kastar mig in igen*

Ja, citatfunktionen är bra! och här brukar flera saker avhandlas samtidigt dessutom!

Daa skrev 2009-02-05 20:09:57 följande:
    Nu ska vi väl inte se det så... en del har mer att säga och andra tar sig inte för att prata förrän diskussionsämnet för länge sedan är bytt. Fast det är väl egentligen det fina med ett sånt här forum, för det finns ju en fin citatfunktion, så man kan ta upp gamla ämnen nästan hur länge som helst!
Svar på tråden Tantvarning 3