• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

exakt!!!

lillabruden skrev 2009-02-07 14:48:19 följande:
    hej igen allihopa!nä klänningen är inte i galleriet...man fick inte fota i ena butiken om man inte hade beställt eller köpt den och jag fattar inte hur jag ska kopiera bilden från hemsidan....men har ni tid o ork så gå in på www.parisette.com och leta fram nr 4333. Melodifestivalen? Nä, det är inte melodifestivalen...det är melodifestivalens jobbiga kusin som aldrig ger sig av!!! *morr* Jag saknar tiden då det fanns ett program från sverige o ett från Europa!!!! DET var melodifestivalen! Nu är det bara jobbigt.... kom på att jag har en kitkat i väskan
  • passionsblomman

Men, här är ni ju nu!!! Inte ett inlägg i någon av mina favvisar på lääänge nu. Städar alla lite mer noga än jag eller vad?

• passionsblomman

Åh! Har du skottat färdigt nu? fast det snöar visst rätt mycket här och där i det avlånga hemlandet idag har jag sett på väderleksrapporten...

...så du kanske åker på´t igen?

Panzerfaust skrev 2009-02-07 15:04:30 följande:
    Lördag: massor av sport på tv.
  • Panzerfaust

Redan avklarat men det kommer mer as we speak.

• lillabruden

jag har sovit mycket idag
    Städar.... näää....

passionsblomman skrev 2009-02-07 15:03:56 följande:
    Men, här är ni ju nu!!! Inte ett inlägg i någon av mina favvisar på lääänge nu. Städar alla lite mer noga än jag eller vad?
  • MulleNuh

Idag har vi gått in och kolla i kyrkan som vi ska gifta oss. Jag hade aldrig varit in tidigare. Och jag fick en CHOCK!!! Det var det absolut finaste jag sett!!!!

• Tizzeltazz

oj här var det fullt ös! trevligt

hmm schlager.... jag brukar aldrig kolla på delfinaler och grejor utan bara på den stora finalen....
    har jag missat ngt? borde jag ta över tv'n med tvång ikväll?

MulleNuh
    låter underbart ju, trevlig överraskning

• gosbruden

nja, nu har de gjort om delfinalerna också och jag vet inte riktigt hur det kommer se ut. Får se om jag blir heeelt misnöjd, men det hoppas jag att jag inte blir.

• passionsblomman

Gustav vasa va?

MulleNuh skrev 2009-02-07 15:16:50 följande:
    Idag har vi gått in och kolla i kyrkan som vi ska gifta oss. Jag hade aldrig varit in tidigare. Och jag fick en CHOCK!!! Det var det absolut finaste jag sett!!!!
    Jag har gjort en melodifastivalen-tråd som vi kan ösa ris och ros i nu i veckor framöver....
Svar på tråden Tantvarning 3