• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Åh TACK det kan vi fasen behöva efter den här kvällen!
    jag tror jag tar en tolva...

Men det var ganska roligt mitt i den tragiska dumheten...

Förresten så mins jag den tråden Mulle, det var väl den som JasminaE startade om att byta blöjor på borden och så?
    OSom hette ngt med att lla föräldrar förlorar föståndet när de fått barn?

Besservvisser skrev 2009-02-07 23:46:44 följande:
    *kastar mig in i tråden och delar ut drinkar till alla*
  • gosbruden
    MulleNuh skrev 2009-02-07 23:48:19 följande:
    Nej jag får ingen ursäkt skriver hon! Hon önskar också att BabyS fanns här så hon kunde intyga mitt "hot"!JAG har tom bett HENNE om ursäkt för att hon uppfattade det som att jag hotade henne! Skrev att jag är ingen som hotas..Hon skrev också att alla sitter och änglaförklara mig där inne och att jag då borde bli nöjd för hämnden! haha ja men om nu alla sitter och änglaförklarar mig så kanske det betyder att jag inte är någon hemsk jävel som hotar folk åt höger o vänster!
    Nej, inte tror jag att du hotar någon, det även om jag är en relativt ny tant här i gänget! det är det nog inte många som tror...
    Vilken tråd det var det där.. ujjamej!!
  • didis
    gosbruden skrev 2009-02-07 23:49:35 följande:
    var in i vänta med sex tråden och läste lite.Frågade sambon om han tyckte att vi skulle vänta
    För min del är det lite sent ute att vänta med sex

Och med synliga bevis i form av två ungar är det lite svårt att blåneka
  • MulleNuh

ohh vilka mail.. Ja men den tjejen är ingen tant utan en som behöver lite babypuder i rumpan!

Låter det vara nu..

• gosbruden

Ja, vi är lite sent ute med att vänta vi med.. 8 år försent för att vara närmare bestämt..

inga bevis i form av barn dock så jag kan ju neka, inte för att jag har någon lust till det men ändå

• passionsblomman

Jaha! Nähä? Men du Mulle, nu har du varit inblandad i kvällens stora action igen! Hur fasen lyckas du egentligen?

Som med företaget...Du måste ha någon BT-förbannelse över dig...hihi

MulleNuh skrev 2009-02-07 23:48:19 följande:
    Nej jag får ingen ursäkt skriver hon! Hon önskar också att BabyS fanns här så hon kunde intyga mitt "hot"!JAG har tom bett HENNE om ursäkt för att hon uppfattade det som att jag hotade henne! Skrev att jag är ingen som hotas..Hon skrev också att alla sitter och änglaförklara mig där inne och att jag då borde bli nöjd för hämnden! haha ja men om nu alla sitter och änglaförklarar mig så kanske det betyder att jag inte är någon hemsk jävel som hotar folk åt höger o vänster!
  • MulleNuh

jaa tänk att man inte ska få gifta sig ifred!!!

passionsblomman skrev 2009-02-07 23:57:32 följande:
    Jaha! Nähä? Men du Mulle, nu har du varit inblandad i kvällens stora action igen! Hur fasen lyckas du egentligen? Som med företaget...Du måste ha någon BT-förbannelse över dig...hihi
  • tonårsmorsa

Besservvisser: Tack för drinken. Skål!

Mulle: Minns den där tråden. Ditt s.k. hot var välriktat. Dessutom var den tråden var fylld med fula påståenden.

Didis: Jag har aaaldrig gjort DET. Mulle har däremot erkänt att Micke fått komma till vid 2 tillfällen. Sen minns jag inte riktigt vem det var som rekommenderade dessa gymnastiska övningar 2 ggr per dag.

• didis
    tonårsmorsa skrev 2009-02-07 23:58:52 följande:
    Sen minns jag inte riktigt vem det var som rekommenderade dessa gymnastiska övningar 2 ggr per dag.
    2 gånger per dag!? Hur skall jag då hinna hänga på BT, det ÄR faktiskt viktigare med BT!
  • Besservvisser

Snackar ni tanter om S-E-X (viskat högt)??? Pratar ni inte om stödstrumpor och grannypanties?

Svar på tråden Tantvarning 3