AAAAHHH! Det där brukar min massör göra och jag SKRIIIIKER när hon gör! Hon har förövrigt en massa sådana där ruskiga ställen! Skit vad ont det gör!!!
Hon är ryska och pratar så roligt,
"Ååååååslappna av slappna av, joooo her finns mickt micket! Vad du djör med dig på din djob? Jag säger: Micket allvorlig kan bli! Infalammtjoon kan bli!
AAAndas andas andas ta en djuuuup andentag..."
jag älskar henne! Hon är super, ochvärldes snällaste.
Men, arbetslösa tanter har inte råd att gå till sina massörer. 
Troll1 skrev 2009-02-03 08:57:33 följande:
Godh mohrrgonn!Har lite tips ang ischiasnerven. Mitt på rumpan ungefär en bit ner sitter Piriformis (jag ber om ursäkt över ev stavfel här) man får leta sig till det onda stället. Ligg på magen på en säng eller whatever... Be era män försiiiktigt(!!) trycka ner sin armbåge där. Inte för hårt, men det gör ont! Efter en liten stund kan han trycka långsamt lite hårdare. Efter ytterliggare en liten stund så tar han sakta bort armbågen. Har ni ingen man så funkar det faktiskt att lägga sig på rygg på en säng och placera en tennisboll under skinkan. Varmt på fötterna o kroppen, det blir ofta värre av kyla.Ja, jag är utbildad terapeut... Passionsblomman: Förstår om du sovit illa inatt. Tänker på dig!