• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

tonårsmorsa skrev 2009-02-01 18:33:21 följande:
    Troll1:Jag måste verkligen ha missat något här. Inte visste jag att det var så era löften var. "Jag lovar att vara kåt, glad och tacksam". Vilken man skulle inte svara ja till något sådant.

Nej, vi hade inte de löftena. Vi hade de "gamla vanliga".
    Som tur svarade han "ja" även på våra något mer traditionella löften.

Fast han tycker nog att jag ska vara lite mer av det första ftf.

• passionsblomman

AAH! Nu börjar Beckfilmen, och så är det en story om kvinnomisshandel! Det hjälper inte att det är på film! jag får en vulkan i kroppen av att se sånt där! Kan det inte vara något TREVLIGT på tv nån jäkla gång!

• Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-01 21:07:13 följande:
    AAH! Nu börjar Beckfilmen, och så är det en story om kvinnomisshandel! Det hjälper inte att det är på film! jag får en vulkan i kroppen av att se sånt där! Kan det inte vara något TREVLIGT på tv nån jäkla gång!

Nä, den ska jag inte se. Men det är lite mysigt att fnissa åt Mia & Klara på söndagskvällar.

Nu ska jag logga ur en stund.

Pöss!

• passionsblomman

Jag tror jag tar och fastnar i den med, fast jag redan sett den...

-"Skarú haré en stänkare?"

Originalrosen skrev 2009-02-01 21:19:47 följande:
    Kikar gärna på Beckfilmen.
  • Originalrosen

Har redan tagit mig en stänkare... - men jag låter bli limmet i alla fall...vicken kille! *Asg*

• passionsblomman

Hihii, ja det är ju han som är rolig!
    -Tänk om granne skulle komma in sådär! Ihoplimmad!

Veden är slut härinne... jag vill inte gå ut i kolsvartet och hämta. Men kallt och ruskigt är det tycker jag! INGET är bättre än värmen från vedspisen!

Originalrosen skrev 2009-02-01 21:24:05 följande:
    Har redan tagit mig en stänkare... - men jag låter bli limmet i alla fall...vicken kille! *Asg*
  • Heloise

godkväll tanter!
    Jag vill ha kalorifria semlor och en stänkare; ska hälla upp ett glas rött och kolla på senaste Harry Potter och mysa med missarna.
    Jag fick en rolig grej på FB nyss man skulle skriva 25 saker om sig själv( random facts) vette tusan om jag kan komma på nått. Mina vänner hade massor med roliga saker naturligtvis men lilla Betty Homemaker( jag) har lite svårare.
    Förresten inte ser ni ävl något feol i att köpa 38 m spets till bröllopet; kan ju vara bra att ha. L tjatar om att jag är knäpp som köper så mkt

Svar på tråden Tantvarning 3