• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

...Och Hederstant!

Varför ligga lågt, det verkar ju tråkigt...

Panzerfaust skrev 2009-02-01 15:27:24 följande:
    Härlig profil man är på BT...Förhudarnas förkämpe, porrens beskyddare, gudamördare och kättare
  • Panzerfaust

Jag kör som Ikaros, siktar på solen så får man se om man bränner sig. Låg profil, det är för pensionärer och hjärtsvaga

• passionsblomman

Om du bränner dig har du ju någon som kan blåsa lite iallafall!

Panzerfaust skrev 2009-02-01 15:34:00 följande:
    Jag kör som Ikaros, siktar på solen så får man se om man bränner sig. Låg profil, det är för pensionärer och hjärtsvaga
  • tonårsmorsa

Ja, den akuta värken är över, men rörligheten är långt ifrån tillbaka. Har trots det fått sluta med alla mediciner. Värktabletterna var så starka att jag inte klarade att hålla mig vaken några längre stunder. Sov bort nästan hela torsdagen och fredagen. I fredags kväll var jag och fixade håret. Mådde illa och efter klippningen var jag tvungen att springa ifrån för en liten "magtömning" (tur att det är svärmor som är frissa). Efter det skulle jag färga håret, somnade i torkhuven. Eftersom jag mådde illa tog jag inga mediciner (ingen idé om de ändå kommer upp). På kvällen mådde jag lite bättre så då tog jag allt utom värktabletterna. Lördagmorgon hade jag svidande magont (skitmedicin), så nu har jag inte tagit något mer. Sen tappade jag matlusten (ytterligare en biverkning). Just nu lever jag på Yoggiyalla. Igår hade jag dessutom feber. Hade jag iofs redan då jag kom in på akuten i onsdags, men jag vet inte om jag haft det däremellan. Så nu tänker jag avvakta till måndag och ringa läkaren igen för de här medicinerna går inte. (Ni skulle se biverkningslistorna, det blir en hel roman )

passionsblomman skrev 2009-02-01 15:24:56 följande:
    Å javisstja! Hur tusan är det med din nacke egentligen?(Full tupp blev det när jag hade så fullt upp att det inte blev som jag tänkte när jag skrev förut, så nu har det blivit min liknelse av att det är lite MER än bara fullt upp... )
  • passionsblomman

Det låter inte så kul alls det där!
    Har du sällskap därhemma så någon kan pyssla om dig lite och stå för marktjänsten?
    tonårsmorsa skrev 2009-02-01 15:38:15 följande:
    Ja, den akuta värken är över, men rörligheten är långt ifrån tillbaka. Har trots det fått sluta med alla mediciner. Värktabletterna var så starka att jag inte klarade att hålla mig vaken några längre stunder. Sov bort nästan hela torsdagen och fredagen. I fredags kväll var jag och fixade håret. Mådde illa och efter klippningen var jag tvungen att springa ifrån för en liten "magtömning" (tur att det är svärmor som är frissa). Efter det skulle jag färga håret, somnade i torkhuven. Eftersom jag mådde illa tog jag inga mediciner (ingen idé om de ändå kommer upp). På kvällen mådde jag lite bättre så då tog jag allt utom värktabletterna. Lördagmorgon hade jag svidande magont (skitmedicin), så nu har jag inte tagit något mer. Sen tappade jag matlusten (ytterligare en biverkning). Just nu lever jag på Yoggiyalla. Igår hade jag dessutom feber. Hade jag iofs redan då jag kom in på akuten i onsdags, men jag vet inte om jag haft det däremellan. Så nu tänker jag avvakta till måndag och ringa läkaren igen för de här medicinerna går inte. (Ni skulle se biverkningslistorna, det blir en hel roman )
  • tonårsmorsa

P.g.a. tonårsproblem har m2b tagit ledigt från jobbet, så han får pyssla om mig också.

passionsblomman skrev 2009-02-01 15:40:43 följande:
    Det låter inte så kul alls det där!Har du sällskap därhemma så någon kan pyssla om dig lite och stå för marktjänsten?
  • didis

Ring o kolla sjukvårdsupplysningen!

Feber och nackont - det KAN vara hjärnhinneinflammation, speciellt som du kräks också. Ring o hör med dem, nackontet borde ha blivit bättre på de här dagarna!

tonårsmorsa skrev 2009-02-01 15:38:15 följande:
  • tonårsmorsa

Jo, jag diskuterade den saken med läkaren på akuten, men eftersom jag inte har huvudvärk är det troligen inte det. Tyvärr verkar det som att jag råkat ut för flera åkommor samtidigt. Allt började med lite nackspärr, som blev en muskelinflammation, så kom en liten bacill och gav mig feber (ev. kommer även illamåendet av det, ena sonen har varit sjuk tidigare i veckan och m2b mådde också illa i fredags). Magontet kommer av medicinen, för den är inte snäll. Men på måndag får det bli läkarbesök igen, för nackontet går inte över om jag inte kan äta något antiinflammatoriskt och det jag har nu tar död på min mage.

didis skrev 2009-02-01 15:53:14 följande:
    Ring o kolla sjukvårdsupplysningen!Feber och nackont - det KAN vara hjärnhinneinflammation, speciellt som du kräks också. Ring o hör med dem, nackontet borde ha blivit bättre på de här dagarna!
  • Twixiee

Passion, jag behöver din hjälp!
    Vet du vad det är för blommor Taha har på sin presentationsbild?

• passionsblomman

*springer och kollar*

Twixiee skrev 2009-02-01 16:16:00 följande:
    Passion, jag behöver din hjälp!Vet du vad det är för blommor Taha har på sin presentationsbild?
Svar på tråden Tantvarning 3