• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Usch vad tråkigt! *tycker synd*

Smitta inte ner mig, jag har bara 8 veckor kvar att jobba och hinner INTE vara sjuk!!

Diz skrev 2009-02-01 00:01:58 följande:
    Hej tjejer, idag har jag haft en pissedag, verkar som o någon av pojkarna smittat mig med magsjuka igen. Mått illa i två dagar nu, börjar bli riktigt less. Imorgon e det superball iaf, så det finns ljus i tunneln
  • passionsblomman

Stackars dig!

Vaddå superball? *ingen koll*

Diz skrev 2009-02-01 00:01:58 följande:
    Hej tjejer, idag har jag haft en pissedag, verkar som o någon av pojkarna smittat mig med magsjuka igen. Mått illa i två dagar nu, börjar bli riktigt less. Imorgon e det superball iaf, så det finns ljus i tunneln
  • Im yours

Hej, har precis insett att förskylningen har släppt taget om mig. Varit ner på stan, marknadsdax. Dragit benen efter mig, mysbyxor här oxå, ljusblå Har precis sett en Wallanderfilm på tv, med reklam och allt. Det var faktiskt inte igår som jag kollade på ett tv- program då det sänds.

Didis, du är verkligen klok. Mulle, har du sett vad som börjat hända. Kvinnar tar bort det farliga silikonet ur brösten på löpande band. Det måste betyda att det inte är bra.

Hmmmmmm......... undrar när vi tjejer/kvinnor/tanter ska börja acceptera oss själva?

Vad kul att ni ska ses Man kan bara önska att man var med på ett hörn. Ha så trevligt.

Dax för skönhets- sömn här. Cy tomorrow ladies!

• lillabruden

föreställ er.....

mörkt litet hyreshus strax utanför Malmös gräns....i sovrummet ligger ett monster och snarkar, han drömmer om öknens stekheta sol medans prinsessan ligger bredvid och drömmer om tystnad i natten.............................................det är mörkt...tyst (med undantag för snarket då!)
    Klockan är 3, monstret går upp men ger först prinsessan en puss och hon faller djupt i drömmarnas land...

Klockan är nu 4, prinsessan vaknar och går upp. Känner sig utvilad. Dem tittar på en film och går och lägger sig. Prinsessan är dock inte tillräckligt trött och klockan 9 går hon upp, mailar lite...lyssnar på musik och skyndar sig in på sin favorit sida....

....över 100 inlägg sen sist hon skrev.....hhhmmmmm...... hon tänker...om hon bara slinker in och låtsas som ingenting, och bjuder på ett stort leende, en kopp förstärkad kaffe (det är ju trots allt söndag morgon..) och liten bit sockerkaka med vaniljsås till, så kanske hon får en lite resumé och massa kramar

• Diz

Om jag bara kunde stava rätt... *skyller på den sena timman*

Superbowl naturligtvis! Finalen i NFL (amerikanska högsta ligan). Alltså Amerikansk fotboll. Min karl har varit domare i snart 20 år. Själv e jag helt hooked, den bästa sporten när det gäller kombinationen biffiga killar, massa smällar och kroppskontakt, men ändå tooookigt mycket taktik och hjärna. Klockrent!
    Årets match börjar vid midnat, förra årets sänds på viasat sport klockan 1100 nu på morgonen, för den som vill se vad det handlar om.

• Heloise

mmm det är den enda anledningen att jag släpar mig till det här själadödande stället

Svar på tråden Tantvarning 3