• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Alltså nu dog jag.. FY va pinsamt.. Ok att en är så korkad, men 2 st! Och dessutom 2 st i samma par!!

Panzerfaust skrev 2009-01-31 00:52:46 följande:
    www.youtube.com/watchBara så fruktansvärt pinsamt...
  • Originalrosen

Jag beundrar killen som kan hålla masken och lugnt förklara skillnaden mellan dubbelrum och dubbelrum...

Det måste vara på låtsas, ingen kan väl vara så ... ovan?

• Im yours

Halloj!Likt Törnrosa har jag nu sovit i hundra år. Tjapp, tjapp nu tar livet vid. Let`s go, let`s go, let`s go ner på stan.

lillabruden; Snyggt diktat. Finns det möjligen så många att det räcker till något i bokform? Jag kom att tänka på den nyheten då det blev fråga om nya mobiltelefoner

Sköt om er mina vänner! Den dag som idag är, kommer aldrig tillbaka.

• passionsblomman

Dubbelrum...ja tänk vilken besvikelse...här tror de det ska bli barnfritt på nätterna och semestermys. Långnäsa!

Idag håller vi på och ska få lite städat här. Hade jag tänkt. Karln har jobbatnatt, så han vet ännu inte att det är det jag har tänkt...
    ...men jag ska väcka honom med kaffe på sängen snart och servera det lite snällt. Sedan tror jag vi måste åka och köpa Sushi och hyra film.

Mittiprickan: Vi köpte nya telefoner här i höstas båda två, vi valde varsin Sony Ericson och är båda nöjda.Cybershot heter bägge och hans är en C702 och på min står K810. Vi är båda nöjda!

• Originalrosen

Har precis ätit middag; kroppkakor, stekt fläsk och hemrörda lingon. Till det ett glas kall mjölk. Gott, mums!

Kanske inte en traditionell lördagsmiddag men yummie, i alla fall.

Före maten drack jag en Gibson (Dry Martini med syltlök istället för oliv) och åt prosciutto. Det är så gott tillsammans, prova!

• passionsblomman

KROPPKAKOR!!! Det är också gudamat! Slurp!

Vi har varit och käkat Sushi, och så hyrde vi film, så vi har tittat på sagan "Spiderwick"nu hela familjen.

Har hållit på med operation städning hela em, men det är långt kvar... Det behöver rensas ur rejält här, bland leksaker, papper, tidningar och allsköns bråte. Tvättkorgen, förråden och bodarna, USCH vad mycket skit och vilken RÖRA det är!

Jag behöver omorganisera allt och sortera så det blir nyttosaker istället för skräp av alla grejor....

Så är det väl ingen annan som har va? Bara pedanter hela bunten, och minimalister säkert...

• Originalrosen

Jag åt också lite sushi idag, men bara provsmakat (på Bröllopsmässan - du får gissa i vilken monter).

Nä, jag har naturligtvis bara ordning och resa överallt hemma - inget som behöver organiseras, städas eller fixas. *ser otroligt oskyldig ut och håller fingrarna i kors bakom ryggen*

• passionsblomman

Vad tyckte du om den här mässan då?
    Kollegan och jag talar om att kanske gå dit imorgon...
    Originalrosen skrev 2009-01-31 21:20:28 följande:
    Jag åt också lite sushi idag, men bara provsmakat (på Bröllopsmässan - du får gissa i vilken monter). Nä, jag har naturligtvis bara ordning och resa överallt hemma - inget som behöver organiseras, städas eller fixas. *ser otroligt oskyldig ut och håller fingrarna i kors bakom ryggen*
  • didis

Klart vi har ordning o reda här hemma - man har väl sett till att skaffa en make som är pedant??

Har garvat åt "dubbelrumsparet" - är jag väldigt elak tant om jag försynt påpekar att hon kunde lagt pengarna som fabrikstuttarna kostade på att uppgradera boendet istället??

*hukar mig lite bakom skrivbordet om jag får skäll*

Svar på tråden Tantvarning 3