• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Jag tolkar det som FIKA!!!

MulleNuh skrev 2009-01-31 23:31:10 följande:
    Business and "pleasure".. Och tolka nu inte pleasure som jag skulle tolka det!!
  • MulleNuh

Bra!!

passionsblomman skrev 2009-01-31 23:34:39 följande:
    Jag tolkar det som FIKA!!!
  • passionsblomman

Jo, vi ska öva på sången till ditt bröllop!!!

didis skrev 2009-01-31 23:28:32 följande:
    Va´roligt - skall ni träffas!?Kan ni inte diskutera ihop er om hur vi drar ihop lite fler tanter till en träff?
  • MulleNuh

haha. Ja! Och ett litet dansnummer..

passionsblomman skrev 2009-01-31 23:35:21 följande:
  • didis

Haha, bra! Vi har överskott på herrar just nu (eftersom mina 4 bröder alla är singlar) så står ni bara ut med MIN sång är ni välkomna!!

Jag håller på och funderar på hur jag skall få ner brudbuketten från Stockholm till Nkpg utan att den blir förstörd. Har du förresten ens möjlighet att köpa in blommor nu innan bolaget är registrerat??

passionsblomman skrev 2009-01-31 23:35:21 följande:
  • MulleNuh

Ohh har du också hittat din!?
    Vågar inte skriva ut hela meningen, men ni är smarat tanter och förstår säkert..

didis skrev 2009-01-31 23:37:55 följande:
    Haha, bra! Vi har överskott på herrar just nu (eftersom mina 4 bröder alla är singlar) så står ni bara ut med MIN sång är ni välkomna!!Jag håller på och funderar på hur jag skall få ner brudbuketten från Stockholm till Nkpg utan att den blir förstörd. Har du förresten ens möjlighet att köpa in blommor nu innan bolaget är registrerat??
  • passionsblomman

Att jag har!

Hjälp, nu blir jag rädd...blomprat forbidden!

Brevlådor pasar bra för det.

didis skrev 2009-01-31 23:37:55 följande:
    Haha, bra! Vi har överskott på herrar just nu (eftersom mina 4 bröder alla är singlar) så står ni bara ut med MIN sång är ni välkomna!!Jag håller på och funderar på hur jag skall få ner brudbuketten från Stockholm till Nkpg utan att den blir förstörd. Har du förresten ens möjlighet att köpa in blommor nu innan bolaget är registrerat??
  • MulleNuh

Yes.

Jag ska lägga mig nu. Har ju en liten Bella som kommer vakna om nån timma eller 2!
    Go natt mina damer!!

passionsblomman skrev 2009-01-31 23:42:23 följande:
    Att jag har! Hjälp, nu blir jag rädd...blomprat forbidden!Brevlådor pasar bra för det.
  • didis

*känner mig trög*

passionsblomman skrev 2009-01-31 23:42:23 följande:
    Att jag har! Hjälp, nu blir jag rädd...blomprat forbidden!Brevlådor pasar bra för det.
  • Diz

Hej tjejer, idag har jag haft en pissedag, verkar som o någon av pojkarna smittat mig med magsjuka igen. Mått illa i två dagar nu, börjar bli riktigt less.

Imorgon e det superball iaf, så det finns ljus i tunneln

Svar på tråden Tantvarning 3