• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

..don`t let the bedbugs bite...

Troll1 skrev 2009-01-31 00:01:56 följande:
    ....också också också..... Senil tant här.Godnatt alla sköna tanter!
  • Panzerfaust

Bara så fruktansvärt pinsamt...

• MittiPrickBrud

Igår då jag skrivit ett l ångt inlägg så blev jag utkastad då jag skulle skicka det, så det kom inte med
    Lika bra det kanske, det var rätt deppigt...

Nu är det snart dags för sängen, igen. Jag ska bara....

har suttit hur länge som helst och letat på nätet för att hitta en bra mobil. den jag har nu är så tung och klumpig, jag vill ha en lätt och smäcker sak som är både snygg och fungerar bra. Men jag blir inte klok på vad jag egentligen ska välja. det finns ju så sjukt mk och allt verkar bra. Sedan läser man rec. och plötsligt finns det lika m ånga olika åsikter som det finns användare.

Vad har ni kära tanter att bidra med för förslag?
    En tunn och fin mobil som har bra ljud och som är användarvänlig.

Ös på!

• lillabruden

skulle egentligen inte skriva...bara läsa lite för jag har nu...14min att sitta här!

MULLEH ÄR TILLBAKA hrra!! skål!

inte vara ledsen MittPrickigbrud *kramar*

Jag älskar Björn Gustavsson....denna är min favvo

och så uppdaterar jag mer imorgon

puss&kram

• lillabruden

nu måste jag verkligen gå men eftersom jag hunnit läsa lite mer.... blivande sväris blev bestulna i tvättstugan på HANDGJORDA gardiner som funnits i hennes släkt 3 generationer, och när hon såg grannen med dem i köksfönstret konfronterade hon kärringen men näpp, det var "hennes mammas". Dessutom har någon gått och snott hennes jultomte som hängt på dörren nu varje år i 2jular!!
    Vad händer med folk....detta är ens grannar!!! Tycker vi skapar ett tantsamhälle!!!

För övrigt rimmar mitt efternamn med tant (refererar bakåt sisådär en 1000sidor )

• tonårsmorsa

Jag blev av med alla trosor i tvättstugan. Nån idiot hade brutit upp låset till torkrummet och plockat åt sig varenda trosa, inget annat. Perversa dårar finns det tyvärr gott om.

lillabruden skrev 2009-01-31 03:07:19 följande:
    nu måste jag verkligen gå men eftersom jag hunnit läsa lite mer.... blivande sväris blev bestulna i tvättstugan på HANDGJORDA gardiner som funnits i hennes släkt 3 generationer, och när hon såg grannen med dem i köksfönstret konfronterade hon kärringen men näpp, det var "hennes mammas". Dessutom har någon gått och snott hennes jultomte som hängt på dörren nu varje år i 2jular!! Vad händer med folk....detta är ens grannar!!! Tycker vi skapar ett tantsamhälle!!! För övrigt rimmar mitt efternamn med tant (refererar bakåt sisådär en 1000sidor )
  • lillabruden

nämen vad gör ni uppe!! härligt!

Tonårsmorsa, ja att sno bara trosor är lite pervo faktiskt......blä!! Men dem var iallafall rena då ju! Hade varit snäppet värre om trostjuven snott dem från smutskorgen!!! *blääää*

Im yours..vad sitter du o läser för nyheter kl 4.40 på morgonen!! hahaha.. Slå på tv4plus

Svar på tråden Tantvarning 3