• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Vänta bara tills en viss B är inloggad igen. Kan bara tänka mig hur het debatten blir då

Men arbeta på så länge. Själv är jag sjukling och har inget bättre för mig än att hänga här.

Panzerfaust skrev 2009-02-01 13:08:02 följande:
    Vad!? lämnar de walk over? fan då får jag väl återgå till arbetet då
  • passionsblomman

Visst blir man nöjd med sig själv! Vi har massor kvar, men en bra stor skillnad är det iallafall!

MulleNuh skrev 2009-02-01 13:00:34 följande:
    Yo yo!! Wazzuuuuup!!Här har vi STORSTÄDAT hela dagen. Ja, sedan kl 6,30 iaf.Kommer hit 2 tjejer som ev ska hyra lägenheten när vi flyttar..
  • passionsblomman

Just vad jag skulle säga... det är ju inte alla som är inloggade denna söndag, så det lär hinna ändra sig.
    (tur ingen vet var du bor pansarvagnen!)

tonårsmorsa skrev 2009-02-01 13:10:30 följande:
    Vänta bara tills en viss B är inloggad igen. Kan bara tänka mig hur het debatten blir då Men arbeta på så länge. Själv är jag sjukling och har inget bättre för mig än att hänga här.
  • passionsblomman

Nejmen Mulle! Kolla religionstråden och förhudsknipsartråden och tänk till lite nu...

MulleNuh skrev 2009-02-01 13:21:12 följande:
    Vem är B???!!!
  • tonårsmorsa

B hette tidigare J. Men ett nytt nick förändrar inget.

MulleNuh skrev 2009-02-01 13:21:12 följande:
    Vem är B???!!!
  • Heloise

ingen ide att de försöker mucka med pansarvagnen, det har tagit mig 10 år att få honom till altaret och baske mig att de får banka på honom innan han a: sagt JA och b: gett mig en bebbe, efter det meh go a head

Är superduper glad över att jag precis fått reda på att jag klarade den äckligt svåra vetenskapliga teori tentan( iofs på håret menmen vi får bara u= underkänd eller G= godkänd så ingen poäng att berätta hur nära U jag var )

• passionsblomman

GRATTIS ! Vad skönt!

Heloise skrev 2009-02-01 13:48:04 följande:
    ingen ide att de försöker mucka med pansarvagnen, det har tagit mig 10 år att få honom till altaret och baske mig att de får banka på honom innan han a: sagt JA och b: gett mig en bebbe, efter det meh go a head Är superduper glad över att jag precis fått reda på att jag klarade den äckligt svåra vetenskapliga teori tentan( iofs på håret menmen vi får bara u= underkänd eller G= godkänd så ingen poäng att berätta hur nära U jag var )
  • MulleNuh

Ohh typiskt! Jag hajjar inte vad ni menar! Eller snarare VEM ni menar.. Jag har nog sniffat för mycket ajax idag!

• passionsblomman

Nu tar jag och inboxar dig!

MulleNuh skrev 2009-02-01 13:57:55 följande:
    Ohh typiskt! Jag hajjar inte vad ni menar! Eller snarare VEM ni menar.. Jag har nog sniffat för mycket ajax idag!
Svar på tråden Tantvarning 3