• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Har jag gjort

passionsblomman skrev 2009-02-01 13:59:28 följande:
    Nu tar jag och inboxar dig!
  • Heloise

Mulle kan du inte ta med dig ajaxen och ta en repa hos mig; du får sniffa så mkt du vill där bara du städar

• MulleNuh

Du, jag tänker aldrig städa mer i hela mitt liv!!!

Heloise skrev 2009-02-01 14:04:58 följande:
    Mulle kan du inte ta med dig ajaxen och ta en repa hos mig; du får sniffa så mkt du vill där bara du städar
  • Troll1

Hrm....har läst tillbaka så mkt jag orkat.

Ang omskärelse på babysar. Hur hänger det ihop med en bröllopssajt? *Undrar*

Tur att jag inte är gift med ngn av gossarna här i forumet. Hade inte orkat alla diskussioner. Heloise, hinner ni prata bröllop ngt eller handlar det om omskärelse och porr mest? *skojar*

Det är så härligt väder idag! {#lang_emotions_sunny} Vi har promenerat runt en tjärn. Precis lagom ansträngande för ryggen... Känns som om alla människor fått en kick av solen. Glada miner överallt!

• Heloise

Så nej då?
    Annars kan jag erbjuda rom, vodka, en wirre, hmm ingen Johnny tyvärr.

MulleNuh skrev 2009-02-01 14:06:44 följande:
    Du, jag tänker aldrig städa mer i hela mitt liv!!!
  • tonårsmorsa

Grattis. Spelar ju som sagt var ingen roll hur starkt G man får, bara man får G. Själv borde jag sätta igång att läsa, men jag orkar inte. Vet inte vad jag gett mig in på den här terminen. Ska jobba 100%, plugga på universitet 25%, läser spanska på kvällskurs, håller på att ta körkort, två tonåringar som behöver massor med hjälp i skolan och så bröllop och ska gå danskurs så m2b lär sig dansa.

Heloise skrev 2009-02-01 13:48:04 följande:
    ingen ide att de försöker mucka med pansarvagnen, det har tagit mig 10 år att få honom till altaret och baske mig att de får banka på honom innan han a: sagt JA och b: gett mig en bebbe, efter det meh go a head Är superduper glad över att jag precis fått reda på att jag klarade den äckligt svåra vetenskapliga teori tentan( iofs på håret menmen vi får bara u= underkänd eller G= godkänd så ingen poäng att berätta hur nära U jag var )
  • MulleNuh

Ohh det värsta jag vet är Rom, vodka och wirre.. Johnny hade fått mig att städa på en gång. Men men..

Heloise skrev 2009-02-01 14:07:59 följande:
    Så nej då? Annars kan jag erbjuda rom, vodka, en wirre, hmm ingen Johnny tyvärr.
  • Soldemor

Vad roligt med en ny tanttråd, tycker verkligen om den! Det är kul med en sådan här lite av varje-snackis-tråd. Kan kanske passa på att hämta lite stöd, för just nu är livet inte som allra roligast. Har fått reda på att jag inte kommer att bli kvar i min församling eller Paradiset som jag tycker det är, för vårt kyrkoråd vill nog ha en diakon istället. Inget är officiellt än, men det ltuar åt det. Vart skall jag ta vägen? Känner panik fast inget är säkert och det är många månader dit, men ändå, hjälp! Behöver litte peppning här!

Svar på tråden Tantvarning 3