• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Godmorgon. Bjuder du på lite kaffe?

passionsblomman skrev 2009-01-30 12:34:33 följande:
    Hejom fejom!Ni har visst många varit inne...men nu är ni ute som det ser ut? Jaha! *hämtar mera kaffe*
  • didis

Go´morron?? Nu är arbetsdagen snart slut (skall bara göra månadsavslut och lite annat)!

Åh så skönt det skall bli med helg!! Nu känns det som om jag bara jobbar och jobbar och jobbar...

Men å andra sidan, blir det som planerat så är jag ledig åtminstone hela april

• didis
    passionsblomman skrev 2009-01-30 12:58:09 följande:
    Å så gärna! Mjölk? Socker?
    INTE SOCKER I KAFFET!!

Tänk på att en tandläkare smyger omkring i tråden...
  • tonårsmorsa

Didis: Jo, jag säger väl som Dagspöket "Min morgon är din kväll". Fast jag var vaken en liten stund i morse sen tog jag mina piller och blev så trött, så trött. Och så somnade jag igen. Så nu ska jag väl håll mig vaken några timmar igen.

Skönt att höra att granntjejen kom hem. Bara att ni finns där och visar att ni bryr er betyder säkert jättemycket för henne.

Lillabruden: Jag fick morfin för att värken var olidlig och jag kunde inte sova, men det var bara akut (morfinet alltså, värken är kvar). Nu har jag fått andra tabletter, 4 olika sorter.

Passionsblomman: Tack för kaffet. Inget socker men mycket mjölk tack.

• passionsblomman

Efter dina sockervaddsbekännelser struntar jag i det!

Fast jag vill då inte ha socker i kaffet, blä!

Mjölk började jag med när jag jobbade på café och behövde få det svalare lite snabbt så det gick att HÄLLA i sig lite raskt, och sedan efter magkatarrens intåg i mitt liv MÅSTE jag ha mjölk, annars går det inte alls.

Om det saknas mjölk eller kaffe på morgonen här i huset blir det INTE en god stämning! Deta gäller sambo och mig själv i lika mått.

didis skrev 2009-01-30 13:05:01 följande:
    INTE SOCKER I KAFFET!!Tänk på att en tandläkare smyger omkring i tråden...
  • Troll1

Hur går det för Mulle?

Jag tar gärna en kopp tack. Mjölk bara, inget socker...
    Men Didis, du behöver inte oroa dig för socker i kaffet. Här tröks det in mängder av choklad i varierande utförande. För att inte tala om likörer och allt blandgodis.

• didis

Fast vet ni om att choklad kan vara BRA för tänderna??

Det gäller visserligen en liten bit mörk choklad som man tar efter måltiden men ändå!

Scweizernöt gills visserligen inte men det är MYCKET godare än trist mörk choklad så jag tar bara till mig halva budskpet och äter glatt

Nu BORDE jag gå och äta lunch för jag är ganska hungrig men känner jag mig själv rätt kommer jag sitta här ett tag...

Svar på tråden Tantvarning 3