• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

WTF knäppa msk vinkar oxå till Mulle!!

Didis wow hot mama/ hot tant!
    Ska gå och lägga mig ( Leggy är med iaf i min fantasi haha)ja jag vet så himla tidigt men men åste upp i morron och tröka igenom mer texter. Har äntligen tagit mig igenom tråk boken. Att hon inte somnade själv när hon skrev den är ofattbart.
    Didis jag vill oxå bli över någonting; hmm vid närmare eftertanke är över-viktig men det är ju inte ens nästan så coolt som övertandläkare!
    Krya på er kramar till sjuka tanter och tant-power kramar till resten.

• tonårsmorsa

Imorgon ryker håret. Det är kort nu också men imorgon blir det Riktigt kort.

• didis

Tackar tackar för allt beröm över klänningen *suger i mig som en svamp*

Jag är också lite ÖVERviktig men med en draperad klänning syns det inte

Åh vad jag kommer känna mig viktig när jag springer runt i sjukhuskorridorerna med rocken fladdrande!!

Vink vink MulleNuh! Vi ses snart igen!!

Polisanmälan - för vad då? Företaget fanns väl med på allmänna reklamationsnämndens svarta lista? Eller? *fattar nada*

• tonårsmorsa

Didis: Jag har funderat en del över en alternativ bantning. Istället för att försöka få bort valkarna så försöker man jämna ut dem. Alltså - ät mer choklad så den kan lägga sig i vecken mellan bilringarna. Då bara måste man ju få en snyggt jämn figur. Eller vad tror du?

• passionsblomman

Jo tjena, viktig är du ju såklart, men det där över kan du ju stryka ditt knäppo!

Jag har insett att på BMI så är det över- på skalan nu och det är inte fet-roligt precis. "Fett!" Det ordet får tantvarningsklockan att skallra i skallen känner jag. Så sa man inte när jag var ung...

Jag fattar heller inte nå´t med den avstängningen.

didis skrev 2009-01-29 22:00:35 följande:
    Tackar tackar för allt beröm över klänningen *suger i mig som en svamp*Jag är också lite ÖVERviktig men med en draperad klänning syns det inte Åh vad jag kommer känna mig viktig när jag springer runt i sjukhuskorridorerna med rocken fladdrande!!Vink vink MulleNuh! Vi ses snart igen!!Polisanmälan - för vad då? Företaget fanns väl med på allmänna reklamationsnämndens svarta lista? Eller? *fattar nada*
  • tonårsmorsa

Plötsligt gick det upp för mig att överviktig är världens bästa ord. Jag är stark motståndare till jantelagen och vågar stå för att jag t.ex. gör ett bra jobb. Tänker i fortsättningen, i stark anti-jante-lags-anda, titulera mig som överviktig fr.o.m. nu. Så välkomna in i överviktigas förbund alla ni som vill gå emot jantelagen.

• didis
    tonårsmorsa skrev 2009-01-29 22:04:34 följande:
    Didis: Jag har funderat en del över en alternativ bantning. Istället för att försöka få bort valkarna så försöker man jämna ut dem. Alltså - ät mer choklad så den kan lägga sig i vecken mellan bilringarna. Då bara måste man ju få en snyggt jämn figur. Eller vad tror du?
    Jag hade tänkt att jag skulle gå ner några kilo till bröllopet men maken bara tittade på mig "VAD ska det va´bra för?? NU tar vi o köper pizza och dricker vin!!".

Jag antar att så länge jag tycker det är sexigt med liten ölmage tycker han att mina valkar är helt ok
    en win-win-situation som det heter på nysvenska
  • didis

Usch!! Utanför en av dotterns kompisars hus (de går första året på gymansiet) står nu 4 polisbilar. En gråtande tjej har precis ringt och frågat efter dottern.

Pappan till tjejen som bor i huset satt i fängelse för narkotiskbrott (tror jag) för 5-6 år sedan och frågan är om han gjort något igen.

• passionsblomman

Å vad gräsligt!!! Stackars tjej...

...och nu på nyheterna sa de att det skett en familjetragedi i Australien, en pappa som blivit akut psykiskt sjuk har slängt ner sin 4-åriga dotter från en 60 m hög bro. Hon dog.

didis skrev 2009-01-29 22:23:11 följande:
    Usch!! Utanför en av dotterns kompisars hus (de går första året på gymansiet) står nu 4 polisbilar. En gråtande tjej har precis ringt och frågat efter dottern.Pappan till tjejen som bor i huset satt i fängelse för narkotiskbrott (tror jag) för 5-6 år sedan och frågan är om han gjort något igen.
Svar på tråden Tantvarning 3